نسخه آی او اس Evernote 8.0 برای افزایش سرعت و سادگی بازطراحی شد

یک‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن محبوب Evernote 8.0 برای سیستم‌عامل iOS مورد بازنگری قرار گرفته تا سرعت آن افزایش یابد و کار با آن ساده‌تر شود.
تبلیغات

Evernote به‌تازگی بروزرسانی جدیدی برای نسخه‌ی آی‌او‌اس خود منتشر کرده است که این نسخه، امکان اجرا در آیفون، آیپاد تاچ و آیپد را دارد. نسخه‌ی هشتم اپلیکیشن مورد اشاره از طراحی جدیدی بهره می‌برد که هدف آن سرعت و ساده‌سازی است. بدین ترتیب سازماندهی کارها با این اپ، ساده‌تر خواهد بود. این شرکت می‌گوید تجربه‌ی کاربری کلی Evernote در جدیدترین نسخه‌ی مخصوص آی‌او‌اس به‌طور کلی تغییر یافته است.

قابلیت‌های جدید اضافه‌شده به اپلیکیشن مورد بحث به‌صورت مختصر در ویدیوی زیر معرفی می‌شود؛ اما چند مورد از این تغییرات قابل توجه هستند. از جمله ویژگی‌های مهم نسخه‌ی جدید Evernote می‌توان به قابلیت اضافه کردن سبک‌ و رنگ‌ به یادداشت‌ها، امکان افزودن یادداشت به یک تپ و یافتن سریع‌تر یادداشت‌های ذخیره‌شده اشاره کرد. قابلیت یافتن سریع یادداشت‌های قبلی به لطف تغییراتی که در ساختار ناوبری اپلیکیشن صورت گرفته، فراهم شده است. همچنین با بروزرسانی اپلیکیشن Evernote دیگر خبری از صفحه‌ی خانگی قبلی نخواهد بود.

علاوه بر آن، کمپانی کوالکام به این نوآوران از نظر مهندسی نیز کمک می‌کند تا بتوانند ایده‌ای که دارند، توسعه دهند. سپس در رویدادی آنچه این کمپانی‌های کوچک تولید کرده‌اند، مورد قضاوت قرار می‌گیرد و برندگان جوایزی دریافت می‌کنند.

دانلود ۷۲۰p   -   دانلود ۳۶۰p

در نسخه‌ی جدید مخصوص آی‌اواس اپلیکیشن Evernote، کاربر می‌تواند به یادداشت‌های اخیر خود به‌صورت کلی دسترسی داشته باشد و با یک تپ، عملیات مورد نظر خود را آغاز کند. لیست یادداشت‌ها هم‌اکنون در این اپ با روش راحت‌تری قابل بررسی هستند و علاوه بر این، بخش انتخاب دفترچه یادداشت را می‌توان بر اساس شاخص‌های دفترچه‌ها، مرتب کرد.

EverNote 8.0 بنا به گفته‌ی توسعه‌دهنده این اپلیکیشن همچنین شامل قابلیت‌های جدیدی برای جستجو است. به‌عنوان مثال با یک تپ می‌توان به یادداشت‌ها یک یادآور افزود یا با یک تپ، یادداشت مورد نظر را بر حسب سلیقه برچسب‌گذاری کرد. جستجو و سازماندهی در نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن هم‌اکنون دارای یک دکمه‌ی بزرگ سبز در وسط منوی پایینی است. با لمس طولانی این دکمه به یکسری گزینه‌ها دسترسی خواهید داشت که از جمله می‌توان به امکان اضافه کردن یک عکس برای یادداشت‌ یا ضبط یک صدا در آن‌ اشاره کرد.

در نهایت به قابلیت پشتیبانی از سبک‌های جدید در Evernote 8.0 می‌رسیم. با بهره گرفتن از این ویژگی، کاربران می‌توانند متن‌های کوچک، متوسط یا بزرگ ایجاد و رنگ‌های مورد نظر را در آن‌ها اعمال کنند. به‌عنوان مثال می‌توان سرتیترهای بزرگ قرمز و زیرتیترهای کوچک‌تر به رنگ آبی ساخت. مشتریان تجاری این اپلیکیشن یکسری قابلیت‌های اضافه نسبت به کاربران عادی در اختیار خواهند داشت که از جمله می‌توان به جداسازی بهتر یادداشت‌های شخصی و تجاری اشاره کرد. علاوه بر این، در نسخه‌ی جدید Evernote 8.0 امکان سوئیچ کردن بین حساب‌های کاربری برای مشتریان تجاری در دسترس است.

نظر شما در مورد آپدیت جدید Evernote برای آی‌اواس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات