برنامه SNOW Selfie: ویرایش فانتزی تصاویر و ثبت سلفی های جذاب - زوم اپ

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
SNOW Selfie Motion sticker اپلیکیشنی در زمینه‌ی ثبت و ویرایش عکس‌ها به‌صورت فانتزی است که به کمک آن می‌توانید تصاویر متفاوتی در عکس‌های تکراری خود به وجود بیاورید.
تبلیغات

عکس‌برداری و ویرایش عکس‌ها همیشه یکی از محبوب‌ترین موضوعات برای توسعه‌دهندگان بوده است که از همین رو، امروزه شاهد هزاران برنامه‌ی مختلف در این زمینه هستیم. در این بین اما اولویت برخی اپلیکیشن‌ها از جمله SNOW Selfie Motion sticker ثبت عکس‌های حرفه‌ای نیست و به‌جای ارائه‌ی یک اپلیکیشن تخصصی، تمرکز خود را روی به وجود آوردن عکس‌های فانتزی و گاها طنزآمیز گذاشته‌اند که می‌تواند تنوع بالایی برای عکس‌های شما به همراه داشته باشد.

شیوه‌ی کار SNOW Selfie Motion sticker به این صورت است که در ابتدا باید عکسی را از گالری گوشی فراخوانی کنید یا توسط دوربین گوشی به ثبت یک عکس جدید بپردازید. سپس با صدها استیکر مختلفی که در اختیار دارید، عکس خود را تزئین کنید. تمایز این اپلیکیشن با نمونه‌های مشابه در وجود استیکرهای متحرک و همچنین پشتیبانی از ویدئو است که با وجود این دو ابزار می‌توانید عکس‌های بسیار جالب‌تری نسبت به همتایان آن به سرانجام برسانید. برای دریافت این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • برخورداری از افکت های محبوب روز
  • امکان ثبت سلفی زنده
  • برخورداری از پکیج های استیکر و نقاب متنوع

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات