موتو زد مدل 2017 با اسنپدراگون 835 در بنچمارک Geekbench رویت شد

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعاتی که در لیست بنچمارک Geekbench قرار گرفته است، موتو زد مدل 2017 از تراشه اسنپدراگون 835 و اندروید 7.1.1 استفاده خواهد کرد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

گوشی موتو زد مدل 2017 از محصولاتی است که انتظار می‌رود موتورولا در سال ۲۰۱۷ آن را رونمایی و عرضه کند. با وجود اینکه ما در مورد مشخصات سخت‌افزاری این محصول اطلاعات زیادی در اختیار نداریم؛ اما با قرار گرفتن لیست مشخصات آن در بنچمارک Geekbench جزئیاتی از سخت‌افزار استفاده‌شده در موتو زد مدل 2017 در اختیارمان قرار گرفته است.

به‌تازگی دستگاهی با شماره مدل motorola XT1650 در بنچمارک Geekbench لیست شده است که حدس زده می‌شود این تلفن هوشمند در حقیقت موتو زد مدل 2017 باشد. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد و قرار است به‌عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ کمپانی موتورولا به بازار عرضه شود.

با در نظر گرفتن اطلاعات قرارگرفته در لیست، می‌توان مشاهده کرد که موتو زد مدل 2017 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 است و از پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز بهره می‌برد. نکته جالبی که در مورد این محصول وجود دارد این است که موتو زد مدل 2017 تنها از ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. این در حالی است که رقبای این تلفن هوشمند قرار است با ۶ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شوند.

با این حال می‌توان مشاهده کرد که نتایج به‌دست‌آمده توسط موتو زد مدل 2017 عالی هستند. در آزمایش تک‌هسته‌ای، محصول جدید موتورولا توانسته به امتیاز ۱۹۳۰ برسد و در آزمایش چندهسته‌ای امتیاز ۶۲۰۷ کسب کرده است.

هنوز زمان عرضه موتو زد مدل 2017 مشخص نشده است، اما مدل قبلی در سپتامبر ۲۰۱۶ عرضه شد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت این تلفن هوشمند نیز در تاریخی نزدیک به تاریخ عرضه مدل قبلی روانه بازار شود. با وجود اینکه هنوز در مورد طراحی ظاهری این محصول اطلاعاتی در اختیار نداریم، اما بعید به نظر نمی‌رسد که موتو زد مدل 2017 نیز یک تلفن هوشمند ماژولار باشد و از موتو مادهایی که برای مدل قبلی عرضه شد، در این گوشی هوشمند نیز بتوان استفاده کرد.

بنچمارک موتو زد مدل 2017
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات