N552VW-Black: تنها سری N ایسوس با شاسی گیمینگ

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رنگ مشکی لپ‌تاپ‌ مالتی‌مدیای N552VW از سری N را می‌توان نمادی از توانایی شرکت ایسوس در طراحی و ساخت لپ‌تاپ دانست. این دستگاه انحصارا توسط شرکت رایان کاوه در بازار توزیع شده است.
تبلیغات

رنگ مشکی با شاسی گیمینگ، طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، صفحه‌نمایش عالی، سخت‌افزار قدرتمند و امکانات زیاد از جمله ویژگی‌های کلی این محصول ایسوس هستند. به همین دلیل، کاربری‌ این لپ‌تاپ‌ به چند مورد خاص محدود نمی‌شود و با آن‌ می‌توان به‌راحتی کارهایی از جمله اجرای نرم‌افزارهای سنگین گرافیکی، تدوین فایل‌های ویدیویی، کار با نرم‌افزارهای ساخت موسیقی، اجرای بازی‌های جدید، تماشای فیلم‌های 4K و کار با نرم‌افزارهای محاسباتی و پردازشی را انجام داد.

مشخصات فنی لپ‌تاپ N552VW ایسوس:

  • پردازنده: اینتل Core i7-6700HQ با فرکانس پردازشی 2.6 تا 3.5 گیگاهرتز، به همراه واحد گرافیکی Intel 4600 HD و حافظه کش 6 مگابایت
  • نمایشگر: 6 اینچی IPS LCD با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K)
  • پردازنده‌ی گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 960M GDDR5 با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم
  • بلندگو: دو اسپیکر داخلی شرکت Bang & Olufsen با تکنولوژی Sonic Master
  • حافظه‌ی رم: 8 گیگابایت از نوع DDR4
  • وزن: 2.53 کیلوگرم
  • درگاه‌های ارتباطی: 3 عدد USB 3.0‌، یک درگاه USB نوع C ، شیار کارت SD‌، خروجی هدفون/میکروفون، HDMI، درگاه شبکه
  • باتری: 4 سلولی لیتیوم-یون تا 5 ساعت شارژدهی
  • کیبورد: سایز کامل همراه با پد مخصوص شماره‌ها و نور پس زمینه قرمز صفحه کلید
  • ابعاد: 383 در 260 در 29.9 میلی‌متر
  • قیمت: ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

به‌روز و قدرتمند با شاسی گیمینگ

لپ‌تاپ مدل N552VW همان‌طور که از صفحه‌نمایش، بلندگو و طراحی خوبی برخوردار است، از قطعات سخت‌افزاری قدرتمند و به‌روزی هم بهره می‌برد. ایسوس برای این محصول تازه‌اش از جدیدترین نسل پردازنده‌های Core اینتل در کنار رم‌های DDR4 استفاده کرده که کارایی بسیار بالایی دارند.

با نگاهی به پردازنده‌ی گرافیکی و حافظه داخلی هم متوجه توانایی‌های بالایی این دستگاه برای کاربری مالتی‌مدیا، اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای گرافیکی و ویرایش و بازی‌های کامپیوتری کاملا مناسب است. در قلب دستگاه یک پردازنده Core i7 6700HQ اینتل قرار دارد که کارایی و توانایی بسیار بالایی دارد و تنها در لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گران‌قیمت از چنین پردازنده‌هایی استفاده می‌شود. این پردازنده که از نسل ششم سری Skylake است، در شرایط عادی توان خروجی برابر 2.6 گیگاهرتز دارد و در بارگذاری‌های سنگین به‌واسطه‌ی قابلیت Turbo Boost تا 3.5 گیگاهرتز افزایش می‌یابد. این پردازنده در اجرای اکثر نرم‌افزارهای سنگین و حجیم حتی در حالت مالتی‌تسک سربلند است و کارایی کاملا رضایت‌بخشی دارد. این لپ‌تاپ مجهز به پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 960M انویدیا با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 است که معمولا در لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای مخصوص بازی شاهد چنین نمونه‌ای هستیم. به همین دلیل می‌توان این لپ‌تاپ را علاوه بر ویژگی‌های مالتی‌مدیای عالی‌ که دارد، به گیمرهای حرفه‌ای که قصد اجرای جدیدترین بازی‌ها را دارند هم، پیشنهاد داد.

طبیعی است که بخواهید در لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا حجم بالایی از فیلم‌، ویدیو، موسیقی، عکس و فایل‌های دیگر را ذخیره کنید. به همین دلیل ایسوس در طراحی این محصول دست شما را کاملا باز گذاشته و از یک حافظه‌ی هیبریدی استفاده کرده که از ترکیب یک ترابایت هارددیسک و 128 گیگابایت SSD تشکیل شده است. این حافظه‌ی داخلی، گنجایش بالا برای آرشیو کردن انواع فایل‌های حجیم را در کنار سرعت بسیار بالا برای اجرای سیستم‌عامل و نرم‌افزارها در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لپ تاپ ایسوس

از کیفیت 4K  لذت ببرید

لپ‌تاپ‌های سری N ایسوس مخصوص کاربری‌های مالتی‌مدیا و انجام بازی‌های کامپیوتری هستند و تعجبی ندارد که در طراحی آن‌ها از بهترین نوع صفحه‌ی نمایش استفاده شود. در این محصول از صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با کیفیت بسیار بالای 4K  و پنل IPS LCD استفاده شده است که روشنایی و کیفیت بالایی دارد. این صفحه‌نمایش روکش مات دارد که معمولا در لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا مرسوم است و برای استفاده‌های طولانی‌مدت مانند تماشای فیلم یا بازی کردن بسیار مناسب است. این صفحه نمایش زاویه دید 178 درجه دارد و داشتن زاویه دید نسبت به صفحه، باعث تاریک شدن یا افت کیفیت تصویر نخواهد شد.

به تلگرام رایان کاوه بپیوندید.  

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات