پازل: عدد گمشده -قسمت اول

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است.
تبلیغات

به اولین «پازل» بهمن‌ماه ۱۳۹۵ خوش آمدید! سری «پازل» به‌صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و شصت و هفتمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و شصت و ششم و البته یک «پازل» جدید! با زومیت همراه باشید.

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای هوش بود. در توضیحات ارائه شده، شهرهای ردیف افقی به‌عنوان مقصد و شهرهای ستون عمودی به‌عنوان مبدأ در نظر گرفته می‌شوند. بر همین اساس باید تعداد ورود و خروج به هر شهر را محاسبه کرد تا شهر فعلی سعید را به دست آوریم. بر همین اساس پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۱ یعنی چهارم است. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و شصت و ششم زومیت» عبارت‌اند از:

آقای سعید باباشاهی، ۲۵ ساله از تهران، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شبکهآقای علی شیرازیان، ۲۷ ساله از تهران، فارغ‌التحصیل مهندسی صنایعآقای رامین ناصری، ۲۰ ساله از سنندج، دانشجوی مهندسی الکترونیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت AORUS، به هر یک از برندگان، یک عدد کوله‌پشتی گیمینگ B5 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر سه برنده تبریک می‌گوییم و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۶۷: جمعه ۱/بهمن/۱۳۹۵(معمای هوش؛ سطح آسان)

با توجه به معادلات زیر، به جای علامت سؤال چه عددی قرار می‌گیرد؟

۱۱ = ۱۲۲ = ۲۳۳ = ۳۴۴ = ۴۵۵ = ۵۶۶ = ۶? = ۱۱

  • ۱: عدد ۱۲۱
  • ۲: عدد ۱۱
  • ۳: عدد ۱
  • ۴: هیچکدام

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام بگذارید و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، ازآنجاکه بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطـفـاً به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیـل : // موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 167در بدنه ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سـن و شـماره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

توضیح: با توجه به اینکه امکان بررسی مداوم کامنت‌های کاربران وجود ندارد، در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را درباره بخش «پازل»، ازطریق ایمیل‌آدرس majid@zoomit.ir و با موضوع (Subject) «سؤال درباره پازل» برای ما ارسال کنید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات