آپدیت Creators ویندوز 10 ماه آوریل عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت زمان عرضه آپدیت Creators ویندوز 10 را از ماه مارس به آوریل موکول کرد و قصد دارد نسخه اصلی را نیز با کمی اختلاف در دسترس عموم قرار دهد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 را در ماه آوریل عرضه کند. طبق گزارش‌ها، غول نرم‌افزاری می‌خواهد ابتدا در ماه آوریل، نسخه Creators را عرضه کند و با رفع باگ‌های احتمالی، نسخه اصلی را در دسترس عموم بگذارد.

مایکروسافت ابتدا قصد داشت نسخه‌ی آپدیت Creators را در ماه مارس عرضه کند، اما عرضه آن در ماه آوریل چندان با اهداف کمپانی در تناقض نخواهد بود.

انتظار می‌رود در آپدیت سازندگان شاهد اضافه شدن چند قابلیت جدید باشیم که البته بزرگ‌ترین آن‌ها اضافه شدن رابط کاربری ویندوز هولوگرافیک برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی مبتنی بر ویندوز 10 خواهد بود.

اچ‌پی، دل، لنوو، ایسوس و ایسر از جمله کمپانی‌هایی هستند که قصد دارند هدست واقعیت مجازی سازگار با ویندوز 10 عرضه کنند. جالب است بدانید که این هدست‌ها قیمتی کمتر از ۲۹۹ دلار خواهند داشت.

در آپدیت سازندگان قرار است شاهد اضافه شدن نسخه سه‌بعدی از مایکروسافت پینت، تغییرات جدید در اکشن سنتر و اضافه شدن یک نوار جدید در نوار وظیفه باشیم.

کمپانی مایکروسافت درصدد است قابلیتی که باعث کاهش نور آبی می‌شود نیز به ویندوز 10 اضافه کند. طبق اطلاعات جدید به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد  قابلیت ذکرشده را به‌زودی آزمایش کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات