ایسوس رونمایی از یک گوشی ذنفون در CES 2017 را تایید کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی کمپانی ایسوس تیزری منتشر کرده که طبق آن، نه‌تنها رونمایی از یک تلفن هوشمند جدید تأیید شده است، بلکه انتظار می‌رود در این محصول از یک تراشه  قدرتمند اسنپدراگون استفاده شود.
تبلیغات

ایسوس قصد دارد ۱۵ دی در نمایشگاه CES 2017 کنفرانس خبری برگزار کند. چندی پیش کمپانی تایوانی تأیید کرد که در حال ساخت یک گوشی ذن‌فون جدید است.  حال با انتشار یک تیزر، ایسوس بار دیگر رونمایی از تلفن هوشمند در دست ساخت خود را تأیید کرده است.

البته نکته‌ای که در تیزر قابل مشاهده است، اشاره به استفاده از بهترین تراشه دنیا در محصول جدید ایسوس خواهد بود. درواقع اگر این گفته را در نظر بگیریم، به احتمال زیاد در ذن‌فون جدید قرار است از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده شود.

این تراشه، جدیدترین محصول کمپانی کوالکام است که نسبت به اسنپدراگون 820 از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد و با وجود اینکه از قدرت پردازش بالاتری برخوردار است، نسبت به مدل پیشین خود انرژی کمتری مصرف می‌کند. جالب است بدانید کوالکام نیز قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 حضور یابد و در مورد اسنپدراگون 835 اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها و علاقه‌مندان به محصولات این کمپانی قرار دهد.

کمپانی ایسوس اعلام کرده است که محصول جدید این کمپانی، قرار است از ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود بهره ببرد. با وجود اینکه هنوز ایسوس این مورد را تأیید نکرده است، اما حدس زده می‌شود تلفن هوشمند جدید درواقع نسل بعدی ذن‌فون زوم باشد. البته باید صبر کرد و دید که این محصول چه نام خواهد داشت و آیا از سری جدید ذن‌فون 4 خواهد بود یا خیر.

در هر صورت به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند، اولین محصولی باشد که در آن از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده خواهد شد. در کنار این محصول، انتظار می‌رود ایسوس از یک گوشی هوشمند دیگر نیز رونمایی کند که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا و دارای باتری با ظرفیت بالا باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات