لپ تاپ جدید سری All Day Gram ال‌ جی با عمر باتری ۲۴ ساعت و وزن کم معرفی خواهد شد

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 از هشت مدل جدید از لپ‌تاپ‌های سری All Day Gram رونمایی کند.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌های سال گذشته در مقایسه با لپ‌تاپ‌های قدرتمند امروزی (به استثنای لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ) معمولا ابعاد بزرگی دارند و وزن آن‌ها نیز بالا است. اگر لپ‌تاپ‌های قبلی را با مدل‌های جدید نوت‌بوک‌های سری Gram ال‌جی مقایسه کنیم، بزرگی ابعاد آن‌ها بیشتر به چشم می‌خورد. این سری محصولات ال‌جی در پایان سال ۲۰۱۵ معرفی شد و هدف آن شکست دادن مک‌بوک‌ ایر‌ اپل از نظر وزن است. در نمایشگاه CES 2017 کمپانی ال‌جی قصد دارد سری جدیدتر این نوت‌بوک‌ها را نیز معرفی کند. نوت‌بوک‌های جدید سری All Day Gram ال‌جی نه‌تنها از نظر وزن زیر یک‌ کیلوگرم هستند، بلکه از نظر عمر باتری هم می‌توان تا ۲۴ ساعت روی این محصولات حساب کرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این لپ‌تاپ‌ها داشته باشیم.

در واقع یکی از ۸ مدل جدیدی که ال‌جی قصد دارد معرفی کند، امکان تأمین انرژی باتری لازم برای ۲۴ ساعت کار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مدل ۱۳.۳ اینچی این نوت‌بوک با پردازنده‌ی اینتل Core i3 عرضه خواهد شد و باتری آن ۵۰ وات‌ساعت است. مدل ۱۴ اینچی و ۱۵.۶ اینچی مشخصات فنی بهتری دارند و عمر باتری آن‌ها به ترتیب ۲۳ و ۲۲ ساعت اعلام شده است. 

از نظر وزن، محصولات سری All Day Gram در مدل‌های مختلفی ارائه شده‌اند. اگر از مدل ۱۵.۶ اینچی چشم‌پوشی کنیم، همه‌ی مدل‌های جدید این نوت‌بوک‌ها نسبت به مدل‌ اولیه‌ی معرفی‌شده در سال ۲۰۱۵ که ۹۸۰ گرم است، وزن کم‌تری دارند. مدل رده‌بالای ۱۴ اینچی این سری محصولات ال‌جی فقط ۱۰ گرم از مدل اولیه‌ی این نوت‌بوک‌ها سبک‌‌تر است و ۹۷۰ گرم وزن دارد. مدل ۱۳.۳ اینچی با عمر باتری ۲۴ ساعت، وزنی ۹۴۰ گرمی دارد. البته علاوه بر این مدل‌ها ال‌جی یک مدل سبک‌تر ۱۳.۳ اینچی و ۱۴ اینچی را به ترتیب با وزن ۸۳۰ گرم و ۸۶۰ گرم معرفی خواهد کرد.

lg all day gram

اما از وزن و ابعاد این محصولات که بگذریم، تمام ۸ مدل لپ‌تاپ‌های سری All Day Gram ال‌جی از نسل هفتم پردازنده‌های سری Intel Core بهره خواهند برد و رم آن‌ها از نوع DDR4 است. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این لپ‌تاپ‌ها بین ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت SSD در نظر گرفته شده است. یکی از مشخصات یکسان در هر ۸ مدل نوت‌بوک مورد اشاره، رزولوشن نمایشگر این محصولات خواهد بود که ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این نوت‌بوک‌ها بین ۱۱۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار اعلام شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات