شیائومی از رنگ سفید می میکس در CES 2017 رونمایی می کند

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تیزری منتشر شده است که با در نظر گرفتن آن، انتظار می‌رود کمپانی چینی در نمایشگاه CES 2017 از محصول جدیدی رونمایی کند.
تبلیغات

در حال حاضر حضور شیائومی در نمایشگاه CES 2017 تأیید شده است و انتظار می‌رود شاهد معرفی محصولات متعددی از این کمپانی چینی در یکی از بزرگ‌ترین  رویدادهای سال باشیم.

با این حال، یکی از مسئولان کمپانی چینی شیائومی در صفحه ویبوی خود تیزری منتشر کرده است که طبق آن، به نظر می‌رسد شیائومی خود را برای معرفی محصول جدیدی در نمایشگاه CES 2017 آماده می‌کند.

در این تیزر عبارت WBHLITCEK وجود دارد که در پس‌زمینه‌ای به رنگ مشکی قرار گرفته است. همچنین یک شمارش معکوس نیز قابل مشاهده است که به احتمال زیاد به زمان رونمایی از این محصول اشاره می‌کند.

تیزر شیائومی

اگر به عبارت نگاه دقیقی بیندازید، مشاهده خواهید کرد که حروف به رنگ مشکی یا سفید هستند. با کنار هم قرار دادن حروف الفبا می‌توان به دو کلمه WHITE و BLACK رسید که به معنی سفید و سیاه هستند.

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد اینکه منظور از این دو حرف چه می‌تواند باشد در اختیار نداریم؛ اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی قصد دارد از نسخه سفید گوشی شیائومی می میکس رونمایی کند. این محصول در حال حاضر به رنگ مشکی در بازار عرضه شده است و می‌توان نسبت به خریداری آن اقدام کرد.

البته احتمال این نیز وجود دارد که تیزر مربوط به محصول متفاوتی باشد. با در نظر گرفتن تیزر می‌توان گفت محصول جدید شیائومی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد؛ بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم که کمپانی چینی چه سورپرایزی برای ما تدارک دیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات