سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت 7 را اواسط ژانویه ۲۰۱۷ اعلام می کند

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ میانه‌های ماه ژانویه اطلاعات مربوط به دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

قریب به دو هفته‌ی پیش خبری منتشر شد که حکایت از نهایی شدن تحقیقات سامسونگ در مورد دلایل انفجار گلکسی نوت ۷ این کمپانی داشت. پس از آنکه سامسونگ گلکسی نوت ۷ را رونمایی و راهی بازار کرد، رفته‌رفته گزارش‌هایی در خصوص انفجار این گوشی هوشمند منتشر شد. سامسونگ برای پیشگیری از مشکلات بیشتر تمام ۲.۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ عرضه‌شده را از بازار جمع‌آوری و باتری‌ آن‌ها را تعویض کرد، چراکه به اعتقاد این کمپانی مشکل از باتری گلکسی نوت ۷ بود. وقتی این گوشی هوشمند پس از تعویض باتری دوباره راهی بازار شد، دوباره گزارش‌هایی در خصوص انفجار حتی در حالت خاموش منتشر شد که همین موضوع نشان از وجود دلایل دیگری برای انفجار گلکسی نوت ۷ بود، از این‌رو سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۷ را به‌صورت کامل از بازار بیرون کشید. 

پس از توقف تولید کامل گلکسی نوت ۷ سامسونگ گروهی را مسئول انجام تحقیقات برای یافتن دلیل اصلی انفجار این گوشی هوشمند کرد. بر اساس گزارش رسانه‌های کره‌ای تحقیقات کامل شده و سامسونگ مشکل اصلی در رابطه با انفجار گلکسی نوت ۷ را پیدا کرده است. شنیده‌ها نشان از این دارند که سامسونگ در میانه‌های ماه ژانویه اقدام به انتشار گزارش خود در مورد دلیل اصلی انفجار گلکسی نوت ۷ خواهد کرد.

اطلاعات ارائه‌شده توسط منابع نزدیک نشان از این دارند که سامسونگ مجموعه‌ی دلایلی را به‌عنوان علت انفجار گلکسی نوت ۷ ارائه خواهد کرد. سامسونگ امیدوار است با انتشار گزارش مربوط به دلایل انفجار گلکسی نوت ۷، ابرهای سیاه بی‌اعتمادی را که حول برند سامسونگ نقش بسته است، از بین ببرد و تا حدودی نگاه مشتریانش را به سامسونگ عوض کند. بر اساس اطلاعات موجود، نتایج تحقیقات انجام‌شده تنها در اختیار مدیران رده‌بالای سامسونگ قرار گرفته است.

عرضه‌ی گلکسی اس ۸ را نیز باید راه‌ دیگری برای جلب نظر مخاطبان و همچنین بازسازی برند سامسونگ خواند. کره‌ای‌ها در پی آن هستند تا با رفع مشکلات موجود، گلکسی اس ۸ را به‌عنوان یک گوشی هوشمند بی‌نقص راهی بازار کنند؛ از این‌رو این کمپانی تاریخ رونمایی از گلکسی اس ۸ را از ۲۶ فوریه به ماه آوریل انتقال داده است. انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ در دو نسخه که یکی ۵.۲ و دیگری ۶ اینچ است، راهی بازار شود. گلکسی اس ۸ پلاس احتمالا برای گرفتن جای گلکسی نوت ۷ راهی بازار خواهد  شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات