تاریخ عرضه نینتندو سوییچ فاش شد

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعاتی که تازه فاش شده است، به نظر می‌رسد نینتندو کنسول جدید خود را اواخر سال ۹۵ روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

کاربری در انجمن ردیت (Reddit) با نام کاربری King_Of_Rad_Lions تاریخ باطل شدن برخی از جایزه‌های وب‌سایت مای‌نینتندو را تحت بررسی قرار داده است.

وب‌سایت مای نینتندو طرح نینتندو برای طرفدارانی است که به خرید آنلاین نرم‌افزار و سخت‌افزار نینتندو، پوستر‌ها و سایر کالاها می‌پردازد.

در این سیستم جایزه‌ها به‌طور مداوم عوض و جایگزین یکدیگر می‌شوند. این سیستم باعث می‌شود کاربرانی که به دنبال جوایز ماه هستند، انگیزه کافی برای خرید محصولات پیدا کنند. همچنین کاربرانی که به دنبال جوایز متفاوتی هستند، انگیزه کافی خواهند داشت تا در روز‌های آینده به امید تغییر جایزه به فروشگاه برگردند.

اما نکته‌ی جالب این است که تعدادی از جوایز مشخص‌شده در نیمه‌ی ماه تغییر خواهند کرد. این اتفاق به این معنی است که کنسول نینتندو سوییچ در روز ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) عرضه خواهد شد. این تاریخ با شایعه‌های قبلی نیز همخوانی دارد و همچنین با ادعای نینتندو مبنی بر معرفی این کنسول در ماه مارس ۲۰۱۷ هم منطبق است.

نینتندو سوییچ

به هر حال کمپانی نینتندو هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ و نحوه عرضه این کنسول ارائه نکرده، اما یکی دیگر از کاربران انجمن ردیت عکسی را منتشر کرده است که در آن به نظر می‌رسد بعضی از مغازه‌ها در حال چیدن نسخه‌های پیش‌خرید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند.

نینتندو قول داده است طی مراسم زنده‌ای در تاریخ ۲۴ دی به معرفی کامل کنسول جدید خود بپردازد و اطلاعات کاملی را از جمله قیمت کنسول و بازی‌های آن ارائه کند.

تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) توسط لاورا دیل نیز که دستی در افشا کردن اطلاعات مربوط به نینتندو سوییچ دارد تأیید شده است. او در حساب کاربری خود به قیمت زیر ۳۰۰ دلار و همچنین سه بازی انحصاری اشاره کرده است.

قطعا صبر کردن تا مراسم معرفی کنسول بازی سوییچ برای طرفداران این کنسول بسیار سخت است. آیا شما هم یکی از این طرفداران هستید؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات