گزارش زومیت از رونمایی مادربوردهای Kaby lake شرکت MSI در ایران

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
مطالعه 4 دقیقه
شرکت MSI با همکاری گرین، طی مراسمی در تهران از مادربوردهای جدید خود که با پردازنده‌های Kaby lake اینتل همخوانی دارند، رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت MSI با همکاری شرکت گرین در تهران از مادربوردهای جدید خود با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی کرد. در این مراسم مدیران MSI و گرین حضور داشتند تا ضمن معرفی محصولات جدید MSI، در مورد همکاری جدید این شرکت با گرین نیز توضیحاتی ارائه دهند.

رونمایی از مادربوردهای جدید MSI

کریس وانگ، مدیر فروش محصولات MSI در ایران گفت:‌ «اخیرا MSI با گرین همکاری خود را شروع کرده و سه شرکت وظیفه گارانتی را دارند. شما در آینده شاهد فعالیت گسترده‌ی برند MSI در ایران خواهید بود. قرار است ما تورنمنت‌ها و مسابقات گیمینگ در ایران داشته باشیم و در بخش دانشگاهی نیز مسابقه برگزار خواهیم کرد».

مدیر فروش محصولات ام‌اس‌آی گفت: «اطلاع دارید که MSI قبلاً به‌صورت مستقیم در ایران حضور نداشت؛ ولی هم‌اکنون به‌صورت مستقیم وارد بازار ایران شده و در ایران به‌صورت مستقیم دفتر دارد. MSI جزء سه برند گیمینگ در ایران است. ما بخشی را به‌عنوان پشتیبانی در ایران باز کرده‌ایم تا به ایرانیان خدمات خوب بدهیم.»

رونمایی از مادربوردهای جدید MSI

میرنقی، مدیر بازاریابی گرین در این مراسم گفت: «سیاره سبز(گرین) در سال ۹۵ تصمیم به واردات محصولات جدید در سبد محصولات خود گرفت. اوایل امسال محصولات توتولینک را وارد کردیم. در نمایشگاه الکامپ دو برند چمبرو و ام‌اس‌آی را به مردم معرفی کردیم. امیدوارم بتوانیم برند MSI را با قیمت خوب به بازار ارائه کنیم.»

مدیر بازاریابی سیاره سبز اعلام کرد: «چشم‌انداز MSI بی‌رقیب ماندن گیمرها است. مأموریت این شرکت در ایران، ارائه بهترین و خلاقانه‌ترین محصولات گیمینگ و ایجاد شبکه‌ اجتماعی از گیمرها خواهد بود. امیدوارم ما در کنار این شرکت بتوانیم بهترین خدمات را در ایران ارائه دهیم. شعار ام‌اس‌آی در ایران این است که تمرکز دیگر شرکت‌ها بر کیفیت و ارائه محصولات است؛ اما ما تمرکزمان روی گیمرها است.»

رونمایی از مادربوردهای جدید MSI

میرنقی افزود:‌ «اهمیت حضور MSI در بخش گیمینگ برای مردم و شرکت‌های تخصصی چون ما مشخص است. ما به دنبال جلب بهترین رضایت مردم در بخش محصولات گیمینگ هستیم.»

رونمایی از مادربوردهای جدید MSI

حسام شالیکاریان، یکی از مسئولان گرین، در این مراسم به معرفی مادربوردهای جدید MSI پرداخت. به گفته‌ی او، MSI در نمایشگاه CES با مادربورد M7 (با چیپ‌ست Z270) توانست جایزه‌ نوآوری کسب کند. در مادربوردهای سری ۲۰۰ این شرکت برچسب‌های متفاوتی برای خانواده‌های مختلف در نظر گرفته شده است تا علاقه‌مندان به سری‌های مختلف به‌راحتی محصول مخصوص خود را پیدا کنند.

او ادامه داد: «مادربوردهای Byllethroof Gaming برای اورکلاک مناسب بوده و  سری Master level Gaming  برای افراد حرفه‌ای‌تر مناسب هستند. سری کریت از یک طراحی مشکی و سفید بهره برده‌اند. سری ICE COLD دارای دو طراحی مختلف بوده که یک سری کاملا سفید و سری دیگر کاملا سیاه است.»

رونمایی از مادربوردهای جدید MSI

شالیکاریان در ادامه به ارائه‌ی امکانات و قابلیت‌های گیمینگ در این مادربوردها پرداخت و توضیح داد: «اولین قابلیت گیمینگ این محصولات نورپردازی است که به همراه افکت‌های مختلف و توسط نرم‌افزار گیمینگ‌اپ انجام می‌شود. این قابلیت با نام mystic light ارائه می‌شود و حتی می‌تواند با دیگر دستگاه‌هایی که این امکان را دارند، هماهنگ شود. بهبود قابلیت خنک‌کنندگی در این مادربوردها با افزایش کانکتورها انجام شده است. واترکولرها یکی دیگر از امکانات خنک‌کنندگی محصولات جدید MSI هستند که کانکتورهای مخصوص خود دارند.»

رونمایی از مادربوردهای جدید MSI

به گفته‌ی شالیکاریان، در بخش اورکلاکینگ از طریق ولوم سخت‌افزاری اختصاصی و نرم‌افزار ویندوزی این ولوم می‌توان به اورکلاک پیش‌فرض دست یافت. فناوری DDR4 Boost یکی از فناوری‌های خاص MSI است و در این مادربوردهای جدید دیده می‌شود. این فناوری به پایداری حافظه‌های شما کمک خواهد کرد. در مدار حافظه رم، طراحی اختصاصی انجام شده و مدار اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده است. مادربوردهای MSI می‌توانند از سه نوع حافظه‌ی اصلی Sata، M.2 و U2 استفاده کنند و سرعت بالایی از آن تجربه کنند.

رونمایی از مادربوردهای جدید MSI
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات