ال جی پتنت جدیدی در مورد گوشی تاشو ثبت کرد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی ال‌جی پتنتی در مورد گوشی هوشمند تاشو ثبت کرده است که می‌توان قسمت بالایی این دستگاه را تا کرد و ابعاد نمایشگر را کاهش یا افزایش داد.
تبلیغات

انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال ۲۰۱۷، شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو دو کمپانی ال‌جی‌ و سامسونگ باشیم. سامسونگ می‌خواهد دستگاهی بسازد که دارای ۲ نمایشگر است. این دستگاه در حالت بسته یک تلفن هوشمند با نمایشگر ۵ الی ۵.۵ اینچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و زمانی که باز شود، کاربر می‌تواند از یک تبلت ۷ اینچی استفاده کند.

ال‌جی نیز هفته گذشته پتنتی ثبت کرد که برای یک تلفن هوشمند بود و به لطف طراحی که داشت، به کاربر اجازه می‌داد قسمت بالایی گوشی را تا کند و به نمایشگر بزرگ‌تری دست یابد. این پتنت در ۷ ژانویه ۲۰۱۵ ثبت و در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۷ تأیید شده است.

هر دو کمپانی کره‌ای قدم‌های اولیه را در سال ۲۰۱۳ برای ساخت گوشی هوشمند تاشو برداشتند. آن‌ها محصولاتی با نام سامسونگ گلکسی Round و ال‌جی جی فلکس را عرضه کردند که از نمایشگر منحنی بهره می‌برند. برخلاف محصول سامسونگ که بیشتر شبیه به یک آزمایش بود، جی فلکس توانست فروش خوبی داشته باشد و شاهد عرضه جانشین آن نیز باشیم.

در هر صورت آنچه از دو کمپانی ال‌جی ‌و سامسونگ انتظار داریم، این است که در سال ۲۰۱۷ تلفن هوشمندی عرضه کنند که بتوان آن را به یک تبلت نیز تبدیل کرد. مانند این محصول را در گذشته نیز مشاهده کرده بودیم. در رویداد لنوو که خردادماه برگزار شده بود، محصولی به نمایش درآمد که شبیه به یک تبلت بود و می‌شد آن را به یک فبلت تبدیل کرد.

با این حال می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در سال ۲۰۱۷ حداقل یک یا دو گوشی هوشمند تاشو رونمایی شود. البته با معرفی محصولات دو کمپانی سامسونگ و ال‌جی، به‌احتمال زیاد شاهد معرفی محصولات مشابه توسط کمپانی‌های دیگر نیز خواهیم بود. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر پتنت گوشی تاشو ال‌جی بیندازید.

گوشی تاشو ال جی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات