سونی گوشی های G3112 و G3221 را با تراشه هلیو P20 عرضه می‌کند

دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که سونی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل از دو گوشی‌ هوشمند با تراشه‌ی هلیو پی ۲۰ مدیاتک رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

با وجود اینکه سونی در جریان نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی یا CES 2017 حضور پررنگی داشت، اما این کمپانی ژاپنی گوشی‌هوشمندی را در جریان این گردهمایی در لاس‌وگاس رونمایی نکرد. شایعات پیشین منتشر شده حکایت از این دارد که سونی دو گوشی هوشمند را در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی رونمایی و راهی بازار خواهد کرد که با توجه به معرفی نشدن این گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود در فوریه سال جاری شاهد معرفی این محصولات باشیم. 

چند ماه پیش اخباری در رابطه با این گوشی‌های هوشمند منتشر شد که کد این محصولات را G3112 و G3221 معرفی کرده بود. براساس اطلاعات ارائه شده، این دو گوشی هوشمند به ترتیب با نمایشگر ۵.۲ و ۵.۵ اینچی با رزولوشن FHD و 4K همراه می‌شوند. حال اطلاعات جدیدی در رابطه با این گوشی‌های هوشمند منتشر شده است.

براساس سند UAProf که ریشه در کشور چین دارد، هر دو گوشی‌ هوشمند سونی با تراشه‌ی هلیو پی ۲۰ مدیاتک با کد MT6757 همراه خواهند شد که یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی است.

برخلاف شنیده‌های پیشین در مورد این گوشی‌‌های هوشمند، در این سند رزولوشن G3112 اچ‌دی اعلام شده و G3221 نیز از یک نمایشگر فول‌ اچ‌دی بهره می‌برد.

برای اطلاع از مشخصات فنی دقیق این دو گوشی‌هوشمند باید به انتظار مراسم رونمایی از این محصولات بنشینیم و ببینیم که محصولات سونی با چه سخت‌افزاری راهی بازار خواهند شد.

دو گوشی هوشمند سونی با تراشه مدیاتک

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات