بنچمارک گوشی اندی رابین منتشر شد

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از اینکه اعلام شد اندی رابین در حال ساخت یک گوشی هوشمند است، بنچمارکی منتشر شده که ظاهرا منتسب به گوشی در دست ساخت وی است.
تبلیغات

به‌تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه اندی رابین، مؤسس اندروید، قرار است تلفن هوشمندی برای کمپانی Essential Products بسازد. این کمپانی کوچک متشکل از ۴۰ کارمند است که خیلی از آن‌ها درگذشته برای کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ، اپل و گوگل کار می‌کردند.

تلفن هوشمند در دست ساخت اندی رابین قرار است از نمایشگری بزرگ با لبه‌های بدون حاشیه بهره ببرد و همچنین مجهز به سخت‌افزار بالارده باشد. ایده اصلی این گوشی هوشمند از محصولاتی نظیر آیفون اپل، سری گلکسی اس سامسونگ و پیکسل گوگل گرفته شده است.

نمونه اولیه‌ای که از این گوشی رؤیت شده، دارای نمایشگری به ابعاد ۵.۵ اینچ است و شایع شده که این کمپانی در حال آزمایش قابلیتی مانند تاچ سه‌بعدی اپل در محصول جدیدش است.

احتمالاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گوشی در دست ساخت اندی رابین در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده باشد. این تلفن هوشمند از شماره مدل Essential FIH-PM1 برخوردار است و از اندروید 7.0 نوقا پشتیبانی می‌کند. این موضوع ممکن است بعضی از کاربران را که منتظر معرفی یک پلتفرم جدید بودند، شوکه کند؛ اما به نظر می‌رسد که محصول جدید ساخته‌شده توسط اندی رابین از سیستم‌عامل اندروید بهره خواهد برد.

این تلفن هوشمند دارای پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است که احتمال مجهز بودن آن به اسنپدراگون 835 را افزایش می‌دهد. همچنین در بنچمارک مشخص شده است که این دستگاه از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

گویا قرار است این محصول مجهز به درگاه اختصاصی باشد که به لطف آن بتوان از ماژول‌های مختلف استفاده کرد. صحبت‌هایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه تولید این تلفن هوشمند توسط فاکسکان صورت خواهد گرفت، زیرا در شماره مدل می‌توان عبارت FIH را مشاهده کرد که مخفف نام کامل فاکسکان است. این محصول که ممکن است اواسط سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود، توانسته در بنچمارک تک‌هسته‌ای به امتیاز ۱۸۴۴ برسد و در بنچمارک چندهسته‌ای نیز امتیاز ۵۴۲۶ کسب کند.

سیستم‌عامل اندروید که توسط اندی رابین ساخته شد، به موفقیت چشمگیری دست یافت. حال سؤال اینجا است که آیا رابین می‌تواند محصول موفق دیگری تولید کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات