اپل فیلم و سریال تولید می‌کند

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل به عنوان یکی از باارزش‌ترین کمپانی‌های جهان، قصد دارد به صورت جدی وارد صنعت سرگرمی شود و سریال اختصاصی خودش را تولید کند.
تبلیغات

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که شرکت اپل قصد دارد مانند شرکت‌های بزرگ سرگرمی همچون HBO، Hulu، Netflix و آمازون، در تولید سریال‌های تلویزیونی سرمایه‌گذاری کند.

وال‌استریت ژورنال در گزارشی که اخیرا منتشر کرده، از برخی منابع آگاه در داخل شرکت اپل نقل قول کرده است که این شرکت قصد دارد به صنعت سریال‌های اختصاصی تلویزیونی وارد شود و محصولات خود را برای بینندگان عرضه کند. اخبار منتشرشده حاکی از آن هستند که این سریال‌ها برای اعضای Apple Music در دسترس خواهند بود.

در ادامه این گزارش آمده است که سریال تولیدی اپل می‌تواند به درجه محبوبیت و کیفیت سریال‌هایی مانند Westworld در شبکه HBO یا Stranger Things در شبکه Netflixx دست یابد.

رقابت اپل با شبکه‌هایی مانند HBO و Netflix، شامل خرید فیلمنامه‌های سریال‌های تلویزیونی و استخدام تهیه‌کنندگان حرفه‌ای برای تولید آن محصولات خواهد بود. در ادامه گزارش وال‌استریت ژورنال آمده است که اپل قصد سرمایه‌گذاری در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی نیز دارد.

مدیران اپل در ارتباط با این پروژه‌ها، به همکاران خود در هالیوود اعلام کرده‌اند که فیلمنامه این محصولات تا پایان سال ۲۰۱۷ به آن‌ها عرضه خواهد شد. کوپرتینویی‌ها تاکنون مذاکراتی نیز در ارتباط با این پروژه‌ها، با تهیه‌کنندگان معتبر داشته‌اند و با مدیرانی که وظیفه تبلیغ و بازاریابی این سریال‌ها را بر عهده خواهند داشت، جلساتی برگزار کرده‌اند.

اما در حال حاضر، طبق گزارش منتشرشده، اپل قصد ندارد به‌طور کامل روی فیلمنامه‌های اختصاصی سرمایه‌گذاری کند. این شرکت تنها تعدادی سریال و فیلم را که آینده روشنی برای آن‌ها در نظر دارد، گلچین می‌کند و آن‌ها را برای عرضه در اپل موزیک و رقابت هرچه بهتر با اسپاتیفای آماده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات