ثبت رکوردی تازه برای لامبورگینی

جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
درحالی‌که خودروسازان مطرح جهان، فروش چند صد هزار دستگاه در سال را برای محصولات کمتر از ۴۰ هزار دلار خود، تجربه می‌کنند. فروش ۳۴۵۷ دستگاه لامبورگینی چند صد هزار دلاری، شگفت‌انگیز است.
تبلیغات

این داستان یک برند ۵۴ ساله ایتالیایی است که در حدود سال‌های ۱۹۹۸ به ورطه ورشکستگی نزدیک بود و از آن زمان، تحت مالکیت فولکس‌واگن آلمان درآمد و زیرمجموعه رسمی آئودی شد. حالا تعجبی ندارد که مدیریت و مهندسی آلمانی، این برند را به بالاترین آمار فروش تاریخ خود رسانده است و هر سال رکورد تولید سال قبل را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ عملا هیچ تولیدی نداشتند و در سال ۱۹۹۹ آمار فروش فقط ۲۶۵ دستگاه را ثبت کردند. تنها چهار سال بعد، در  ۲۰۰۳، لامبورگینی با رشد فروش ۶۷ درصدی نسبت به سال قبل از آن، به رکورد ۱۳۰۰ دستگاه رسید و دوران طلایی خود را آغاز کرد.

لامبورگینی

سال ۲۰۱۶ با عرضه ۳۴۵۷ دستگاه، بیش از ۷ درصد رشد فروش در لامبورگینی دیده می‌شود. این ششمین سال پیاپی است که این ابرخودروساز، رکورد سال قبل خود را می‌شکند و درحالی‌ است که لامبورگینی فقط ۲ مدل خودرو تولید می‌کند: آونتادور و هوراکان. در این مدت، ۲۳۵۳ دستگاه هوراکان و ۱۱۰۴ دستگاه آونتادور تحویل مشتریان لامبورگینی شده است. آنها همچنین رکورد فروش بیش از ۶۰۰۰ دستگاه آونتادرو را نیز جشن گرفتند.

لامبورگینی

بیشترین فروش لامبورگینی در ایالات متحده است و ۱۰۴۱ دستگاه را شامل می‌شود که ۳۰ درصد از کل تولید سالیانه خودروساز بولونیا به شمار می‌آید. از سویی دیگر، در آمار فروش آسیا، خاورمیانه و امریکای مرکزیِ لامبورگینی هم رشد محسوسی دیده می‌شود.

لامبورگینی

نباید فراموش کنیم که سال ۲۰۱۷، محصول جدیدی به سبد تولیدات لامبورگینی اضافه خواهد شد و آنها یک ابرخودروی شاسی‌بلند به نام اوروس را عرضه خواهند کرد. کارشناسان معتقدند غول سنت‌آگاتا با سه ابرخودرو در خط تولید، قطعا رکورد فروش جدیدی ثبت خواهد کرد.

لامبورگینی
لامبورگینی
لامبورگینی
لامبورگینی
لامبورگینی

در پایان این مطلب علاوه بر والپیپرهای زیبایی از محصولات لامبورگینی که برای شما با کیفیت بالا قرار داده شده است، فیلم دیدنی معرفی رسمی مدل هوراکان نیز انتخاب شده که پیشنهاد می‌کنیم تماشای آن را از دست ندهید.

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات