محصولات آینده مرسدس؛ یک سدان کامپکت و یک کراس‌اوور کوچک

شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
علاقه شدید بازار به کراس‌اوورها و رشد فروش خودروهای اقتصادی، برند لوکس مرسدس بنز را به سمت طراحی و تولید ۲ خودروی جدید در سبد محصولات خود برده است.
تبلیغات

امسال در نمایشگاه خودروی دیترویت، مرسدس بنز رسما تأیید کرد که محصولات جدیدی به خط تولید خود اضافه خواهد کرد. درحالی‌که دیگر بزرگان آلمانی، آئودی و بی‌ام‌و با مدل‌های Q۳ و X۱ در میان کراس‌اوورهای جمع و جور جهان، موفق و پرفروش هستند، مرسدس مدتی‌ است با GLA جای خود را در این کلاس باز کرده و دو نسخه ۵ و ۷ سرنشینه‌ی آن را عرضه کرده است.

مرسدس دیترویت

مرسدس امسال در برنامه‌های خود بسیار موفق بود و جایگاه پرفروش‌ترین خودروساز کلاس لوکس را در آمریکا به دست آورد. این برند در کلاس خودروهای کامپکت، سری A، B و CLA را علاوه بر کراس‌اوور GLA، در خط تولید دارد. دیتر زتچه، مدیرعامل مرسدس بنز در نشست خبری این برند در موتورشوی دیترویت گفت:

ما در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲ میلیون دستگاه خودروی کامپکت تولید کرده‌ایم و در آمریکا نیمی از کسانی که محصولات کامپکت مرسدس بنز را خریده‌اند، اولین تجربه‌شان با این برند بوده است... در اروپا، آمارها نشان می‌دهد سن افرادی که مرسدس کلاس A می‌خرند، در مقایسه با سال ۲۰۱۱ بیش از ۱۳ سال کم شده است.
مرسدس دیترویت

نسل آینده مرسدس‌های کلاس A، روی پلت‌فرم جدید MFA۲ ساخته خواهند شد که چهاردر صندوقدار، هاچبک و کراس‌اوور خواهند بود و چهره آن‌ها با یکدیگر تفاوت‌هایی خواهد داشت. مدیران مرسدس تأیید کرده‌اند که هرچند خودروهایی کامپکت این برند در سال‌های قبل ۵ مدل بودند، به‌زودی به ۸ مدل خواهند رسید. این خودروها با پیشرانه‌های مختلف و با توانایی‌های اسپرت یا اقتصادی و خانوادگی تولید خواهند شد.

مرسدس دیترویت

 طرحی مفهومی از خودروی آینده مرسدس بنز در کلاس صندوقدار کامپکت در نمایشگاه خودروی شانگهای که بهار آینده برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. همچنین یک کراس‌اوور جدید با کد احتمالی GLB، در برنامه تولید سال ۲۰۱۸ این شرکت عنوان شده است. در پایان این مطلب، شما را به تماشای فیلم کوتاه معرفی مرسدس GLA مدل ۲۰۱۶ دعوت می‌کنیم.

دانلود با کیفیت 360p   720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات