اندروید ور 2.0 ماه آینده عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا گوگل قصد دارد ماه آینده از اندروید ور 2.0 رونمایی کند. با این حساب باید منتظر رونمایی از ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار گوگل نیز باشیم.
تبلیغات

اندروید ور 2.0 در واقع نسل بعدی سیستم‌عامل گوگل برای ساعت‌های هوشمند است که به نظر می‌رسد قرار است در ماه فوریه عرضه شود. البته این تاریخ هنوز رسما اعلام نشده است اما گوگل به توسعه‌دهندگان نوید داده که احتمال عرضه این سیستم‌عامل در چند هفته آینده وجود دارد.

این کار به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا هرچه زودتر اپلیکیشن‌های در حال توسعه را آماده کنند. در غیر این صورت اپلیکیشن آن‌ها به هنگام عرضه سیستم‌عامل جدید در پلی استور موجود نخواهد بود و با تأخیر قرار خواهد گرفت.

گوگل مخصوصا می‌خواهد از این موضوع اطمینان حاصل کند که توسعه‌دهندگان توانسته‌اند در اپلیکیشن‌های خود تغییراتی اعمال کنند که به‌صورت مستقل نیز کارایی داشته باشند. در این حالت دیگر ساعت هوشمند نیاز به ارتباط به یک تلفن هوشمند برای برقراری ارتباط با شبکه وای‌فای ندارد. حالت مستقل، یکی از قابلیت‌هایی است که گوگل وعده آن را در رویداد I/O داده بود.

در ماه سپتامبر، گوگل عرضه اندروید ور 2.0 را به تأخیر انداخت تا بتواند ایرادات و باگ‌های احتمالی را برطرف کند. این کمپانی در حال حاضر روی دو ساعت هوشمند نیز کار می‌کند که مبتنی بر سیستم‌عامل جدید اندروید ور 2.0 هستند.

طبق گزارش‌های اخیر، این ساعت‌های هوشمند از برند گوگل یا پیکسل استفاده نخواهند کرد، اما به‌عنوان محصولات پرچم‌دار روانه بازار می‌شوند و قرار است اولین سخت‌افزارهایی باشند که بعد از معرفی اندروید ور 2.0 از آن‌ها رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود در طول هفته‌های آینده اخبار بیشتری در مورد این محصولات منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات