گزارش زومیت از مراسم رونمایی مادربوردهای جدید ایسوس در ایران

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
ایسوس با حضور اهالی رسانه، از مادربوردهای جدید خود در ایران رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات در ایران است. این شرکت با حضور خبرنگاران حوزه فناوری و بازی‌های ویدیویی و همچنین فروشندگان قطعات، از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این مراسم که در هتل فردوسی تهران و سال آمفی‌تئاتر الماس این هتل برگزار شد، شاهد معرفی مادربوردهای جدید این کمپانی با چیپست Z270 بودیم. 

در این مراسم که با تأخیری نسبتا زیاد انجام شد، ایسوس محصولات خود را که شامل مادربوردها، کارت‌های گرافیک، هدست‌ها و همچنین نمایشگرهای گیمینگ می‌شد، به هتل فردوسی آورده بود تا حضار بتوانند از نزدیک با این قطعات آشنا شوند و از آن‌ها در قالب سیستم‌های گیمینگ حرفه‌ای استفاده کنند. 

مراسم با صحبت‌های امیر درودگریان، مدیر بخش قطعات ایسوس در ایران آغاز شد. او پس از خوش‌آمدگویی به حاضرین در این سمینار، صحبت‌های خود را با کیفیت قطعات ایسوس آغاز کرد و گفت به استناد گزارش‌هایی از رسانه‌های معتبر و همچنین مراکز خدماتی در سرتاسر جهان، ایسوس کمترین میزان خرابی کارت گرافیک و مادربورد را در دنیا دارد. او همچنین گفت که هدف از این سمینار، رساندن اطلاعات درست به فروشندگان و همچنین مصرف‌کنندگانی است که قصد خرید قطعات دارند. 

بعد از پایان یافتن صحبت‌های امیر درودگریان، نوبت به علی فلاح منش، مدیر بخش مادربورد ایسوس در ایران رسید. او به این موضوع اشاره کرد که سه سال متوالی است که ایسوس به‌عنوان باارزش‌ترین برند تایوانی انتخاب می‌شود.  او به این نکته جالب هم اشاره کرد که از سال ۱۹۸۹ تا به امروز، ایسوس بیش از ۵۰۰ میلیون مادربورد فروخته است که اگر این تعداد را کنار هم قرار دهیم، می‌توان ۴ بار کره زمین را با مادربورد دور زد! فلاح منش همچنین به بخش درایوهای نوری هم اشاره کرد و افزود ایسوس تنها برندی است که توانسته در این مقوله، رشد مثبتی در سال‌های اخیر داشته باشد. او در ادامه به اهمیت نیروی انسانی و تکیه ایسوس برای دستیابی به موفقیت، به این موضوع اشاره کرد و گفت ایسوس با داشتن ۱۷ هزار کارمند، بیش از ۵۵۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه و همچنین درآمد بیش از ۱۴ میلیارد دلاری توانسته است با قدرت به کار خود ادامه دهد. 

مراسم رونمایی مادربوردهای ایسوس

پس از اتمام صحبت‌های فلاح منش و ارائه آمار و ارقامی درباره عملکرد ایسوس، نوبت به صحبت‌های سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی ایسوس رسید تا روی سن کنفرانس بیاید و توضیحات فنی برای معرفی مادربوردهای جدید ایسوس ارائه دهد. مسلمی در ارائه خود علاوه بر معرفی مادربوردهای جدید Extreme، Formula و Hero به معرفی مادربوردهای جدید Maximus IX Code و Maximus IX Apex هم که بر پایه چیپست Z270 تولید شده‌اند، پرداخت و اضافه کرد که ویژگی‌های انحصاری مانند Aura Sync اولین بار توسط ایسوس مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، مسلمی این موضوع را هم اضافه کرد که مادربورد Apex توانسته است پس از معرفی رسمی، همه رکوردهای اورکلاکینگ را به دست آورد. 

مسلمی سپس به ارائه اطلاعاتی راجع به این مادربوردها پرداخت؛ امکاناتی که می‌توانند گیمرها را چه ازنقطه‌نظر فنی و چه از لحاظ ظاهری تحت تأثیر قرار دهند. یکی از این امکانات، قابلیت شخصی‌سازی Aura با استفاده از LED-های تعبیه‌شده روی مادربوردهای جدید ایسوس است. با استفاده از این قابلیت و بهره‌گیری از نرم‌افزار اختصاصی آن، می‌توانید قطعات و مادربورد خود را آن‌گونه که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید. 

مراسم رونمایی مادربوردهای ایسوس

در ادامه مسلمی به معرفی سری جدید ROG STRIX پرداخت. این سری به دلیل عملکرد بالای STRIX با ROG ادغام شده است تا بتواند جایگزین خوبی برای سری موفق Pro Gaming باشد. نکته دیگر گستردگی محصولات در این سری، توجه به توان خرید کاربران است که باعث می‌شود گیمرها با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند، مادربورد گیمینگ خود را تهیه کنند. مسلمی در این‌ باره اضافه کرد که سری مادربوردهای ROG STRIX اکثر ویژگی‌های سری ROG را دارد و همین موضوع باعث می‌شود ویژگی‌های اختصاصی مادربوردهای گیمینگ در اختیار قشر بیشتری از کاربران قرار گیرد.

اما محصول دیگری که مسلمی به معرفی آن پرداخت، نسل جدید مادربوردهای ایسوس با استاندارهای نظامی بود. این سری که TUF نام دارد، از قطعاتی با استانداردهای نظامی ساخته می‌شود که باعث می‌شود این قطعات دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند و بتوانند در بدترین شرایط هم کارایی خود را داشته باشند. 

محصول آخر معرفی‌شده در این سمینار، سری جدید مادربوردهای تجاری Prime بود که ایسوس به افتخار محصولات دور خود، دوباره دست به تولید آن زده است. Prime نام اولین گروه از مادربوردهای حرفه‌ای تولیدشده توسط ایسوس بود که در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد. البته سری جدید مادربوردهای Prime بر خلاف سایر محصولات معرفی‌شده، بر اساس چیپست سری ۲۰۰ اینتل تولید شده است. 

سمینار خبری ایسوس در هتل فردوسی تهران با بازدید حاضرین از چهار سیستم گیمینگ حرفه‌ای که در راهرو منتهی به آمفی‌تئاتر محل برگزاری قرار داشت، به اتمام رسید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات