آپدیت اندروید نوقا برای وان پلاس 3 و 3 تی عرضه شد

یک‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مؤسسان کمپانی وان‌پلاس با ارسال توییتی اعلام کرد که نسخه‌ی نهایی آپدیت اندروید نوقا برای گوشی وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی عرضه شده است.
تبلیغات

ماه گذشته، وان‌پلاس اعلام کرد که قصد دارد آپدیت اندروید نوقا را قبل از پایان سال ۲۰۱۶ برای دو تلفن هوشمند وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی عرضه کند. دیروز سال ۲۰۱۶ به پایان رسید و خوشبختانه شاهد عرضه رسمی آپدیت اندروید نوقا برای دو تلفن هوشمند ذکرشده بودیم.

کارل پی، یکی از مؤسسان کمپانی وان‌پلاس از طریق حساب توییتر خود تأیید کرد که آپدیت نهایی اندروید نوقا برای گوشی وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد و به‌صورت OTA می‌توان آن را دانلود و نصب کرد. در نظر داشته باشید که اصولا آپدیت‌های OTA به‌صورت تدریجی عرضه می‌شوند و ممکن است این بروزرسانی هنوز برای مناطقی عرضه نشده باشد؛ بنابراین کاربران در صورتی که آپدیت را دریافت نکرده‌اند باید مدت کوتاهی صبر کنند.

بر این اساس اگر کاربران نمی‌توانند تا عرضه نسخه‌ی نهایی اندروید نوقا صبر کنند، می‌توانند به انجمن وان‌پلاس مراجعه و نسخه‌ی بتای اندروید نوقا را دریافت کنند. البته در نظر داشته باشید که این نسخه‌ی بتا تنها برای وان‌پلاس 3 تی عرضه شده است و دارندگان وان‌پلاس 3 باید تا عرضه نسخه پایدار صبر کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات