مشخصات فنی هواوی 7P منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به تازگی در وبلاگ آلمان خود مشخصاتی از یک تبلت ۷ اینچی با نام 7P منتشر کرده است. گمانه زنی‌ها در مورد این که این تبلت محصول مشترک هواوی و گوگل باشد ادامه دارد. البته شنیده شده که گوگل تبلت امسال خود را با برند اختصاصی خودش عرضه می‌کند. به هر حال نام 7P برای هواوی ثبت شده و مشخصات آن نیز منتشر شده‌ است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خبرهایی که تا‌کنون در مورد نکسوس‌های جدید گوگل منتشر شده‌اند، دو سناریو را دنبال می‌کنند. برخی از این خبرها حاکی از تولید این گوشی‌ها توسط هواوی هستند و برخی دیگر عنوان می‌کنند که اچ‌تی‌سی امسال دو گوشی با برند Pixel برای گوگل تولید خواهد کرد.

هواوی اخیرا مشخصاتی از یک گجت خود با نام 7P را در وبلاگ آلمان منتشر کرده است. برخی معتقدند این گجت، تبلت مخصوص گوگل است که توسط هواوی تولید خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، هواوی ۷ پی یک تبلت ۷ اینچی با صفحه‌نمایش کواد HD است. این تبلت به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. Huawei 7P به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است که بالاتر از استاندارد معمول تبلت‌ها خواهد بود. در مورد دوربین دوم اطلاعاتی منتشر شده و احتمال این که این تبلت به یک دوربین واحد و چرخان مجهز باشد وجود دارد.

با توجه به این مشخصات می‌توان پیش‌بینی کرد که این تبلت برای گوگل ساخته شود و این خبرها حاکی از آن است که گوگل هنوز برای تولید تبلت‌های نکسوس یا پیکسل خود به قرارداد بستن با تولیدکنندگان دیگر علاقه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات