اپل واچ Series 2 معرفی شد: ضد آب تا عمق ۵۰ متر و پردازنده ۲ هسته ای S2

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
اپل در مراسم امشب خود از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب است و عملکرد ۵۰ درصد سریع تر از نسخه قبلی خود دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم کوک امشب در مراسم اپل اعلام کرد که اپل واچ پر فروش ترین ساعت هوشمند دنیا است؛ این در حالی است که تحلیل گران فیت بیت را پر فروش ترین ساعت و دستبند هوشمند دنیا می‌دانند. اپل می‌گوید که ساعت هوشمند این شرکت مورد توجه و علاقه‌ی مشتریان قرار گرفته است . کاربران آن را ساعتی عالی می‌دانند.

جف ویلیامز در این مراسم از آپدیت Watch OS 3 گفت و از صفحه کلید لمسی اپلیکیشن Breathe و همچنین سیستم هشدار در شرایط اضطراری  که همگی در کنفرانس توسعه دهندگان معرفی شده بود. 

یکی از نکات جالب در مورد اپل واچ این است که بازی پوکمون گو به این ساعت می آید. بازی پوکمون گو بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است. بازیکنان این بازی بیش از ۴.۶ میلیارد کیلومتر راه رفته اند تا پوکمون شکار کنند.

اپل واچ ۲

ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب است و عملکرد ۵۰ درصد سریع تر از نسخه قبلی خود دارد. این ساعت هوشمند ظاهری شبیه به نسخه قبلی خود دارد. عمر باتری این ساعت هوشمند نیز یک روز است.به نظر می‌رسد که مهم‌ترین تغییر  این ساعت هوشمند در ضد آب بودن آن است. 

در نسل جدید اپل واچ از تراشه‌ی جدید S2 استفاده شده است. پردازنده‌ی دو هسته‌ای جدید اپل واچ، ۵۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی عمل می‌کند و قدرت پردازش گرافیکی آن نیز دو برابر شده است. پس انتظار می‌رود ساعت جدید اپل واچ سریع‌تر از نسل قبلی باشد و اپلیکیشن‌های سنگین تری را اجرا کند. اپلیکیشن‌های جدیدی مانند Night Sky 4  حالا در اپل واچ با ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شوند.

اپل واچ سریز ۲

صفحه نمایش جدید اپل واچ نیز حالا دو برابر روشن‌تر از نسل قبلی است. این صفحه نمایش، روشن‌ترین نمایشگری است که اپل تا به امروز در تمام محصولات خود استفاده کرده است. نمایشگر این ساعت ۱۰۰۰ نیت روشنایی دارد. که باعث می‌شود به وضوح حتی زیر نور مستقیم آفتاب نیز تصویر آن دیده شود. اپل واچ بعدی GPS داخلی نیز دارد. 

در اپل واچ جدید تمرکز ویژه‌ای بر روی یادگیری رفتارهای کاربر شده است و اپل مدام به این عبارت را به زبان می‌آورد که از شما یاد می‌گیرد.  حتی اپل معتقد است که این ساعت به مرور نوع شنا کردن شما را نیز یاد می‌گیرد.

اپل واچ جدید در نسخه‌ی آلومینومی و استیل و همچنین سرامیکی روانه بازار می‌شود. نسخه دیگری از اپل واچ هم با همکاری نایکی تولید شده است. اپل می‌گوید که بیش از یک دهه است که با این شرکت تولیدکننده تجهیزات و پوشاک ورزشی در تعامل است و امروز مفتخر به معرفی Apple Watch Nike+ است. در این نسخه از اپل واچ  دونده‌ها بیشتر مد نظر قرار گرفته‌اند. طراحی این ساعت نیز به کاملا ورزشی است و در آن از رنگ‌های فسفری و مشکی استفاده شده است. اپلیکیشن Apple Watch Nike+ به ورزشکاران کمک می‌کند تا فعالیت‌های ورزشی خود را تحت نظر بگیرند. سیری نیز می تواند این اپلیکیشن را اجرا کند تا ورزشکار نیازی به لمس صفحه ساعت نداشته باشند.

اپل واچ از ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) عرضه می‌شود و اپل واچ نایکی نیز از اواخر ماه اکتبر  (اوایل آبان ماه) به فروش می‌رسد. حالا با معرفی نسخه جدید ساعت هوشمند اپل، اپل واچ قبلی به قیمت ۲۶۹ دلار کاهش یافت و اپل واچ سری دوم نیز با قیمت ۳۶۹ دلار روانه بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات