تیم کوک: درآمد اپ استور اپل ۲ برابر پلی استور گوگل است

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
مراسم معرفی آیفون ۷ اپل در جریان است. تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل طی این مراسم به ارائه اطلاعاتی در رابطه با عملکرد اپ استور اپل پرداخته که در ادامه با هم این اطلاعات را مرور می‌کنیم.
تبلیغات

تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل دقایقی پیش در جریان رویداد این شرکت برای معرفی آیفون ۷ اطلاعات مهمی در رابطه با اپ استور اپل ارائه کرد. او در این مراسم اعلام کرد که تعداد نرم افزارهای دانلود شده از اپ استور به ۱۴۰ میلیارد رسیده است. 

میزان دانلود اپلیکیشن ها از اپ استور نیز طی دو ماه گذشته رشد ۱۰۶ درصدی را نسبت به همین فاصله‌ی زمانی در سال گذشته تجربه کرده است. اپل معتقد است که درآمد اپ استور ۲ برابر بیشتر از گوگل پلی است. 

یکی از نکات جالبی که در این مراسم به آن اشاره شد ارایه بازی ماریو برای iOS است. سوپر ماریو بازی فوق‌العاده محبوب نیتنتدو است و بسیاری برای همین بازی کنسول این شرکت ژاپنی را خریداری می‌کنند.

نماینده شرکت نینتندو به معرفی این بازی برای iOS‌ پرداخت. برای خرید بازی نیز تنها کافی است یک بار هزینه را پرداخت کنید و قرار نیست داخل بازی پولی دریافت شود یا اشتراک ماهیانه داشته باشد. قیمت بازی مشخص نیست و در آینده اعلام خواهد شد. این بازی پیش از تعطیلات پایان سال میلادی عرضه می شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات