مرسدس بنز AMG GT S با ۶۰۴ اسب بخار قدرت

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ Piecha دست به ارتقای مرسدس بنز AMG GT-R S جدید زده و قدرت آن را به ۶۰۴ اسب بخار افزایش داده است. این شرکت تیونینگ ادعا می‌کند که خودروی مذکور در کمتر از ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۲۹ کیلومتر بر ساعت است. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت تیونینگ آلمانی Piecha از نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی مرسدس AMG GT S رونمایی کرد. این شرکت که از زیر مجموعه‌های شرکت رات‌ویل (Rottweil) است از نسخه‌ی ارتقا یافته‌ با نام GT-RSR رونمایی کرده که نسبت به مدل استاندارد این سوپر اسپرت دارای تغییراتی همچون آیرودینامیک و تزئینات ظاهری بهتر و افزایش قدرت پیشرانه از ۵۰۳ اسب بخار به ۶۰۴ اسب بخار است. به همراه این افزایش قدرت، گشتاور پیشرانه نیز از ۶۴۹ نیوتون متر مدل استاندارد به ۸۴۰ نیوتون متر افزایش یافته است.

مرسدس AMG GT

پیکا (Piecha) ادعا می‌کند که در نتیجه‌ی این تغییرات شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو از ۳.۸ ثانیه در نسخه‌ی استاندارد به ۳.۷ ثانیه کاهش یافته است و حداکثر سرعت آن نیز از ۳۱۰ به ۳۲۹ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است. 

مرسدس AMG GT

در بخش ظاهری، GT-RSR به بالچه‌ی فیبر کربنی در بخش جلویی مجهز شده است، در بخش جانبی و عقبی نیز از رکاب بغل و دیفیوزر استفاده شده است که همگی از جنس فیبر کربن هستند تا خودرو نمایی خشن‌تر داشته باشد. رکاب‌های جانبی این خودرو مجهز به لامپ‌های LED هستند که در زمان باز شدن درها روشن می‌شوند. یک بالچه‌ی عقب بزرگ و غیرقابل تنظیم از جنس فیبر کربن نیز به این خودرو اضافه شده است، این در حالی است که بالچه‌ی عقب متحرک استاندارد خودرو نیز همچنان در جای خود باقی مانده است. 

مرسدس AMG GT

دیگر تغییر قابل لمس در این خودرو استفاده از کمک فنرهای اسپرت ساخت خود تیونر است. همچنین از تایرهای Advan Sport V105 ساخت شرکت کومهو در این خودرو استفاده شده است که دارای ابعادی معادل 275/35 ZR19 در جلو و 305/30 ZR20 در عقب هستند. 

مرسدس AMG GT

افزایش قدرت تولیدی پیشرانه در این خودرو از طریق بهینه‌سازی نرم‌افزاری صورت گرفته است که شامل نصب واحد کنترل الکترونیک موتور (ECU) اختصاصی Piecha بر روی ECU اصلی خودرو است. سیستم اگزوز استاندارد سازنده نیز بدون تغییر باقی مانده است و Piecha تنها اقدام به تعویض خروجی‌های ذوزنقه ای آن با خروجی‌هایی به قطر ۹۰ میلیمتر کرده است.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات