تصویر رسانه ای آیفون 7 فاش شد

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از ۱۲ ساعت دیگر اپل مراسم مربوط به رونمایی از آیفون‌های جدید را برگزار می‌کند، اما این موضوع باعث نشده تا انتشار شایعات و افشای تصاویر در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ادامه نداشته باشد. ساعاتی پیش تصویر رسانه‌ای آیفون ۷ فاش شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعت ۲۱:۳۰ امشب اپل مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید خود را برگزار می‌کند که طی آن آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی خواهند شد. حال ساعاتی پیش از رونمایی از این گوشی‌های هوشمند تصویر رسانه‌ای آیفون ۷ فاش شده است.

تا به امروز تصاویر و رندرهای متعددی از نمونه‌های ساختگی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شده، اما به نظر می‌رسد با اولین تصویر واقعی از آیفون ۷ روبرو هستیم که حساب کاربری در توییتر با عنوان Malignant تصویری را از یک ویدیو به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد برای مراسم رونمایی از آیفون ۷ در چین تدارک دیده شده است. شاید محو بودن لوگوی اپل در پشت گوشی را بتوان به عنوان دلیلی برای اینکه این تصویر از ویدیو برداشته شده، باور کرد.

در این تصویر می‌توان به روشنی دید که تقریبا تمام شایعات در خصوص آیفون‌های اپل که تاکنون مطرح بوده صحت دارد. در این گوشی هوشمند می‌توان خطوط تغییر یافته‌ی آنتن را در کنار حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از لبه‌ی پایینی گوشی و همچنین لنز دوربین برآمده با قطر بیشتر را به وضوح مشاهده کرد.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل از نظر مشخصات داخلی نیز تغییراتی را به خود خواهند دید که شامل بهره‌گیری از تراشه‌ی A10 با ۲.۴ گیگاهرتز فرکانس داخلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت با قابلیت ثبت ویدیو‌های 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و سه گیگابایت حافظه‌ی رم با اضافه شدن گزینه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

نظر شما مورد تصویر فاش شده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات