زمان عرضه ساعت هوشمند گیر اس 3 مشخص شد

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در رویداد IFA 2016 از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام گیر اس 3 رونمایی کرد اما زمان عرضه و قیمت آن مشخص نشد. حال بعد از مشخص شدن قیمت این محصول، نوبت به عرضه آن رسیده تا از زمان قرار گرفتن محصول جدید سامسونگ در ویترین فروشگاه‌ها باخبر شویم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

تنها یک هفته از رونمایی گیر اس 3 توسط سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 می‌گذرد البته کمپانی کره‌ای در زمان رونمایی محصول جدید خود اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نکرد. هرچند بعد از مدتی مشخص شد که قرار است ساعت هوشمند گیر اس 3 با قیمت ۳۹۹ یورو در اروپا عرضه شود.

به تازگی توییتی که حساب رسمی توییتر دفتر سامسونگ در هلند منتشر کرده است معلوم شده که گیر اس 3 قرار است ۱۴ آبان ماه روانه بازار شود. البته ممکن است که این زمان برای عرضه محصول جدید سامسونگ در اروپا باشد اما بعید به نظر می‌رسد که اختلاف زمانی فاحشی میان عرضه این دستگاه در مناطق مختلف وجود داشته باشد.

در حال حاضر اپراتورهای مطرح آمریکا تایید کرده‌اند که قرار است گیر اس 3 عرضه شده توسط آنها از قابلیت LTE پشتیبانی کند البته به تاریخ دقیق عرضه این دستگاه اشاره‌ای نکرده‌اند. آنچه به نظر می‌رسد این است که احتمالا تا یک ماه با عرضه شدن محصول جدید سامسونگ فرصت خواهید داشت تا در مورد خرید آن تصمیم بگیرید. آیا علاقه به خرید ساعت هوشمند گیر اس 3 دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات