تبلت 7 اینچی گوگل و هوآوی در راه است

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه این روزها بازار تبلت چندان داغ نیست و جریان نوآوری در آن چندان رونقی ندارد، اما گوگل ظاهرا قصد دارد تا با کمک هواوی، تبلت ۷ اینچی جدیدی را به بازار عرضه کند. انتظار می‌رفت این تبلت با نام تجاری نکسوس به بازار عرضه شود اما ظاهرا نام تجاری پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

این روزها در زمینه‌ی تبلت نوآوری جذاب و شگفت‌انگیزی وجود ندارد. شاید جذاب‌ترین موردی که در مورد تبلت‌ها به چشم می‌آید راه‌هایی است که تولیدکنندگان برای ترکیب مشخصات تبلت‌ و لپ‌تاپ پیدا می‌کنند که از این دست می‌توان به گوگل پیکسل ‌سی (Google Pixel C) و یوگا بوک (Yoga Book) لنوو اشاره کرد. با این حال برخی از شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه تبلت‌های جدید بازار این محصولات را زنده نگه دارند. بر این اساس گوگل و هواوی با همکاری یکدیگر قصد دارند به زودی تبلت جدیدی راهی بازار کنند.

تبلت گوگل و هوآوی ۷ اینچی است و احتمالا اواخر سالجاری به بازار عرضه می‌شود. این تبلت دارای رم ۴ گیگابایتی است اما درباره‌ی مشخصات آن اطلاعی در دست نیست. یکی دیگر از مواردی که در شایعات به آن پرداخته نشده، نام این دستگاه است. با در نظر گرفتن مشارکت گوگل در این پروژه، به طور طبیعی ممکن است تصور کنیم که این تبلت، نکسوس ۷ خواهد بود. اما آخرین شایعات حاکی از آن است که گوشی‌های جدید گوگل امسال به جای نکسوس با نام پیکسل عرضه می‌شوند. البته هوآوی اوایل سال نام «Huawei 7P» را اعلام کرده بود که به نظر می‌رسد انتخاب این نام با کلمه پیکسل مرتبط باشد.

نظر شما درباره این تبلت چیست؟ آیا باوجود گوشی‌های ۶ اینچی، کاربران تبلت ۷ اینچی نیاز دارند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات