مراسم معرفی ال جی وی 20 ساعت ۵:۳۰ صبح فردا برگزار خواهد شد

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ال جی وی 20 به عنوان پرچمدار جدید شرکت کره‌ای ۵:۳۰ صبح فردا رونمایی خواهد شد. ما نیز در زومیت اخبار این کنفرانس را به صورت کامل پوشش داده و برنامه‌ای کامل برای پوشش ویژگی‌های این گوشی به صورت کامل داریم پس صبح فردا با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پرچمدار کنونی ال‌جی، جی ۵ نام دارد اما شرکت کره‌ای با روندی که در سال‌های قبل آغاز کرده اقدام به معرفی گوشی پرچمدار دومی در طی یک سال می‌کند. این گوشی وی ۲۰ نام خواهد داشت و قرار است ساعت ۵:۳۰ صبح فردا رونمایی شود.

ما نیز در زومیت سعی خواهیم کرد به سرعت اخبار این مراسم را پوشش داده و شما را از تمامی ویژگی‌های پرچمدار بعدی ال‌جی آشنا کنیم. انتظار می‌رود این گوشی دارای دوربین دوگانه و صفحه نمایش دوم باشد و مانند گذشته از پنل IPS با ابعاد ۵.۷ اینچی بهره ببرد. این بار اما انتظار می‌رود وی ۲۰ دارای دوربین دوگانه بوده و البته برخلاف جی ۵ ماژولار نباشد. اما با این همه باتری وی ۲۰ با درآمدن قاب پشتی آن قابل تعویض خواهد بود. این اطلاعات فعلا در حد شایعه است و باید تا فردا برای اثبات درستی آن‌ها منتظر ماند.

فردا صبح با زومیت همراه باشید تا پوشش کامل اخبار وی ۲۰ را از دست ندهید. اما قبل از این مراسم و در طی امشب می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی وی 20 در زومیت از آخرین اخبار مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات