لوئیس همیلتون: اگر آلونسو نباشد مسابقات فرمول یک ضربه می خورد

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لوئیس همیلتون فکر می‌کند اگر فرناندو آلونسو در مسابقات فرمول یک سال آینده شرکت نکند، مسابقه دیگر برای او لذتی ندارد. آلونسو چندین بار اعلام کرده که اگر از نسل جدید خودروهای فرمول یک که در سال آینده ارائه خواهند شد، رضایت نداشته باشد، بدون توجه به رده‌بندی مک‌لارن دیگر مسابقه نمی‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فرناندو آلونسو از شرایط فعلی قرمول یک رضایت ندارد. طبق گفته‌ی آلونسو فرمول یک در حال حاضر تبدیل به رقابتی شده است که راننده‌ها باید بیشتر به فکر حفظ لاستیک‌ها و میزان مصرف سوخت باشند تا این که به سریع‌ترین نحو ممکن رانندگی کنند. همیلتون راجع به برخی ناراحتی‌های آلونسو از نسل جاری خودروها سخن به میان آورده و می‌گوید اگر آلونسو برود، فرمول یک وضعیت خوبی نخواهد داشت.

همیلتون به روزنامه‌ی اسپانیایی El Pais گفت: «شخصاً معتقدم که او یکی از بهترین‌ها است و واقعاً امیدوارم مک‌لارن برای او خودرویی فراهم آورد که رضایت او را جلب نموده و من بتوانم با او مسابقه بدهم. اگر او سال بعد کنار بکشد، بسیار ناراحت‌کننده خواهد بود. فرمول یک بدون حضور او معنی نخواهد داشت. به هیچ عنوان استعداد بی‌نظیر او را در فرد دیگری نمی‌توان یافت و اگر فرصت دوباره‌ی مسابقه از او گرفته شود این استعداد ناباورانه فراموش می‌شود و این امر جالب نیست.»

مک لارن هوندا فرمول یک

همیلتون در ادامه در خصوص فرناندو آلونسو گفت:

در حال حاضر شرکت در مسابقات فرمول یک اعتبار فرناندو نیست. او پیش از این دو بار قهرمان جهان شده و به یک افسانه مبدل گشته است. او هر سال خود را برای کسب عنوان قهرمانی آماده ‌می‌کند اما فرصت و امکانات لازم به وی داده نمی‌شود. او در این سال‌ها عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.در این سال‌ها او بسیار تجربه کسب کرده است و امیدوارم آن‌ها برای او خودرویی فراهم آورند که بتواند به‌ خوبی در مسابقات ظاهر شود. می‌خواهم او را همیشه در صحنه ببینم و با او مسابقه دهم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات