بسته‌ بندی آیفون 7 مربوط به یک خرده فروشی فاش شد

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به اعلام کارخانه‌ی فاکسکان مبنی‌بر آغاز فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قبل از معرفی رسمی، احتمال فاش شدن تصاویر بیش‌تری از این دو گوشی هوشمند دور از انتظار نیست. به تازگی تصویری فاش شده که منتسب به بسته‌بندی آیفون ۷ اپل است. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

چند ساعت تا معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل باقی مانده و به نظر می‌رسد که افشاگری‌های مربوط به این دو دستگاه تا لحظه‌ی معرفی رسمی ادامه خواهد داشت.

با در نظر گرفتن شروع فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قبل از معرفی رسمی در مراسم ۱۷ شهریور، که چندی پیش به وسیله‌ی فاکسکان اعلام شد، احتمال این که تصاویر و اطلاعات جدیدی از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل قبل از مراسم معارفه فاش شود، وجود دارد.

در آخرین لحظات نزدیک به مراسم، تصویری منتسب به جعبه‌ی بسته‌بندی آیفون 7 به وسیله‌ی کاربر به‌نام توییتری the_malignant، منتشر شده است. با وجود این که نمی‌توان در مورد صحت و سقم این تصویر اطمینان حاصل کرد، تصویر آیفون 7 چاپ شده بر روی بسته‌بندی با تصاویر فاش شده‌ی قبلی برابری می‌کند.

آیفون 7/iphone 7

جعبه‌ای که ادعا می‌شود مربوط به یک خرده فروشی باشد، ظاهرا عاری از محتویات بوده و نمی‌توان اطلاعات دیگری که مرتبط با تصاویر فاش شده‌ی قبلی باشد، به دست آورد. به نظر می‌رسد که این جعبه مربوط به آیفون ۷ رزگلد ۴.۷ اینچی باشد. طبق شایعه‌ها، رزگلد یکی از ۵ رنگ ارائه شده برای آیفون ۷ است. همان‌طور که انتظار می‌رود، تصویر آیفون موجود  روی جعبه دارای دوربین تک‌گانه بوده و وجود خطوط آنتن جابه‌جا شده اعتبار بیش‌تری به تصویر منتشر شده می‌بخشد.

همان‌طور که اطلاع دارید، قبلا عکس بخش روبه‌رویی آیفون‌ 6 اس روی جعبه چاپ می‌شد. اگر عکس جعبه‌ی آیفون ۷ فاش شده صحت داشته باشد، نمایش تصویر بخش پشتی آیفون ۷ و احتمالا آیفون ۷ پلاس برای اپل دو مزیت خواهد داشت. در این حالت اپل می‌تواند قابلیت‌های دوربین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را برجسته‌تر کرده و وجود تغییرات در طراحی گوشی‌های هوشمند خود مانند رنگ‌بندی بیش‌تر و دوربین دوگانه‌ی آیفون ۷ پلاس را به نمایش بگذارد.

آیفون 6 اس/iphone 6s

همچنین با نگاهی دقیق‌تر به تصویر فاش شده می‌توان متوجه جایگزین شدن کلمه‌ی ساده و ضخیم‌تر 'iPhone' به جای نام دقیق مدل خاصی از آیفون‌ها شد. با این حال، باز هم نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد آیفون ۷ اظهار نظر کرد. با توجه به یادداشت کاربر توییتر، به نظر می‌رسد که خود کاربر هم اطمینان کاملی در مورد صحت تصویر فاش شده ندارد.

آیفون 7/iphone 7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات