تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به گوشی های نفوس ایکس 1 و ایکس 1 مکس تی پی لینک

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تی‌پی لینک در نمایشگاه ایفای ۲۰۱۶ پس از تجربه‌ی خوبی که در گوشی‌های سری نفوس خود داشت، دو گوشی جدید از این خانواده را که البته این بار تمام فلزی نیز هستند معرفی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاه نزدیکی به این دو گوشی داشته باشیم.
تبلیغات

کاربران نام TP-Link را در کنار تجهیزات شبکه می‌شناسند. اما این شرکت چینی از ابتدای سال جاری میلادی تصمیم گرفته تا در بازار گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت داشته باشد.تی‌پی-لینک تا کنون چند گوشی میان‌رده وپایین‌رده‌ی خود را با نام‌های C5، C5L و C5 Max به بازار عرضه کرده است. نمایشگاه IFA 2016 نیز فرصت مناسبی برای این شرکت بود تا دو گوشی جدید خود با نام‌های Neffos X1 و Neffos X1 Max را معرفی کند.

گوشی نفوس ایکس وان مکس به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن 1080p است. این مدل در نسخه‌هایی با حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. مدل ایکس وان مشخصاتی میان‌رده دارد. این مدل به یک صفحه‌نمایش‌ ال‌سی‌دی ۵ اینچی IPS با کیفیت 720p مجهز است و شرکت سازنده، آن را در نسخه‌های مجهز به ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد کرد. 

در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاه نزدیکی به این دو گوشی جدید تی‌پی‌لینک داشته باشیم:

دانلود 720P  |   دانلود 360P   |    دانلود از شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات