چرا ۱۰۰ هزار دقیقه‌ ای شدن پلتفرم آموزشی فارسی زبان فرانش مهم است؟

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
چرا ۱۰۰ هزار دقیقه‌ای شدن پلتفرم آموزشی فارسی زبان فرانش مهم است؟ اگر به روند تغییرات در عصر کنونی دقت کنیم، آن را تلفیقی از ارتباطات، اطلاعات و تکنولوژی می‌بینیم. با ظهور و تکامل اینترنت، دیدگاه مک لوهان جامعه شناس بزرگ کانادایی در خصوص دهکده جهانی به حقیقت تبدیل شد. مک لوهان تاریخ بشر را براساس نوع ارتباط و تحول ابزار ارتباطی به سه مرحله طبقه‌بندی کرده بود: مرحله بدوی و بی سوادی؛ مرحله ارتباط کتبی و مرحله ارتباط الکترونیک. از دیدگاه مک لوهان فاصله‌های زمانی و مکانی با گسترش رسانه‌های الکترونیکی ازبین رفته‌اند. در واقع وسایل ارتباطی جدید مثل تلویزیون، رادیو، مطبوعات و اینترنت، سبک زندگی افراد را دچار تحول کرده‌اند. به این ترتیب جهان کنونی ما به دهکده‌ای کوچک تبدیل شده است.
تبلیغات

با وجود همه این تغییرات دور از ذهن نیست که بستر آموزشی هم در گذر زمان دچار تحولات قابل‌توجهی شده باشد. آموزش و یادگیری هم با پشت ‌سر گذاشتن دو مرحله اول پیش‌بینی لوهان، خود را به مرحله سوم یعنی الکترونیکی شدن رسانده است. دیگر حتی کلاس‌های درس معمولی چه در دانشگاه‌ها و چه مدارس، به تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز می‌شوند تا کیفیت و سرعت آموزش همگام با سرعت پیشرفت تکنولوژی باشد. تحت این شرایط اطلاعات در همه زمینه‌ها در اختیار کاربرانی است که باانواع دستگاه‌های هوشمند به اینترنت متصل می‌شوند. سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، دنیای آموزشی امروز را تسخیر کرده‌اند و آموزش برای هر فردی در دسترس و امکان‌پذیر شده است. با اتصال به اینترنت، انواع مختلفی از محتوا در اختیار ما است: از محتوای متنی گرفته تا تصاویر و ویدیوهای آموزشی.

سایت‌های مختلفی نیز با اهداف و امکانات متفاوت در این عرصه فعال هستند. یکی از بزرگ ترین پلتفرم‌های فعال ایرانی در عرصه آموزش آنلاین، وب سایت فرانش است. فرانش در مدت کم‌تر از دو سال فعالیت توانسته بستر لازم برای ۱۰۳۸ دوره آموزشی تخصصی و کاربردی را فراهم کند. اگر به این وب‌سایت مراجعه کنید، طبقه‌بندی‌های مختلف از آموزش‌ها را در اختیار خواهید داشت که با پرداخت هزینه‌ای معقول برای کل یک دوره (در مقایسه با هزینه هر جلسه یادگیری در آموزشگاه)، می‌توانید از آنها هم برای آموزش دیجیتالی در فضای مدرسه و دانشگاه‌ استفاده کنید؛ هم برای یادگیری شخصی مهارت‌های مختلفی که می‌توانند از شما یک آزادکار یا یک نیروی ماهر در حوزه‌های طراحی، کسب و کار، وب و غیره برای جذب و اشتغال بسازند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت و وجه تمایز فرانش، ارتباط و تعامل مفیدی است که با مدرسین و کاربرانش دارد. این رضایت و اعتماد دو جانبه باعث شده تا مدرسین زیادی با سایت همکاری داشته باشند و هدف اصلی خود را تولید آموزش‌های با کیفیت قرار دهند. به این ترتیب هر شخص با داشتن دانش و مهارت لازم، امکان تدریس و کسب درآمد از طریق آموزش دیجیتال را برای خود فراهم می‌کند.  

فرانش با گذشتن از مرز گردآوری ۱۰۰ هزار دقیقه ویدیوی آموزشی، از شما دعوت می‌کند تا میهمان جشن ۳۰٪ تخفیف این وب‌سایت باشید. این جشنِ تخفیف شامل تمام دوره‌های موجود در سایت در همه زمینه‌ها است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات