مشارکت برای جلوگیری از ترک تحصیل کودکان نیازمند سیستان و بلوچستان

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه آموزش حق تمامی کودکان است، اما در برخی از نقاط ایران فقر این حق را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دانش‌آموزان زیادی در سرتاسر ایران و به‌خصوص در استان‌های محروم کشور به دلیل مسائل و مشکلات مالی از تحصیل صرف‌نظر می‌کنند. هر چند به نظر می‌رسد که شاید این یک تصمیم شخصی باشد، اما اثر اجتماعی آن انکارناپذیر است. در حقیقت جامعه‌ی فردا را مجموع کسانی می‌سازند که امروز نباید به جز مدرسه رفتن و درس خواندن دغدغه دیگری داشته باشند.
تبلیغات

پروژه سفیر مهربانی پروژه‌ای است که هر سال (و گاهی چندین بار در سال) با هدف تهیه وسائل ضروری برای دانش آموزان روستا نشین و نیازمند استان سیستان و بلوچستان، اقدام به جذب کمک‌های خیرخواهانه از مردم می‌کند.

سفیر مهربانی

به صورت کلی، برای همه دانش آموزان بسته‌های لوازم التحریر (بسته به منابع موجود) تهیه می‌شود و برای آن دسته از دانش آموزانی که مشکلات مالی شدیدتری دارند (برای مثال دانش آموزان بی سرپرست) اقلام دیگری مانند کفش و روپوش مدرسه نیز تهیه می‌‌شود.

سفیر مهربانی

این پروژه تا‌کنون توانسته است به بیش از ۲۷۰۰ دانش آموز نیازمند انگیزهای جدید برای درس و تحصیل بدهد. امسال هدف بانیان این پروژه جذب کمک مالی به صورت جمعی برای هزار دانش آموز ساکن استان سیستان و بلوچستان است. اگر دوست دارید در ساختن آینده‌ای بهتر برای کشورمان از طریق آموزش کودکان سهیم باشید به این آدرس در وبسایت دونیت مراجعه کنید و با پرداخت مبلغ 24 هزار تومان یک کودک را به کلاس درس بازگردانید.

بد نیست بدانید که ۱۰۰ درصد پروژه به‌صورت خیریه است و دونیت کارمزدی دریافت نمیکند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات