گوشی هواوی میت 9 از لنز دوگانه لایکا و لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
چند هفته تا معرفی رسمی گوشی‌هوشمند هواوی میت ۹ زمان باقی مانده و با این وجود امروز نیز اطلاعات دیگری در مورد این محصول منتشر شده است. گفته می‌شود میت ۹ از دوربین دوگانه بهره خواهد برد که این دوربین ساخت شرکت Leica است. از جمله ویژگی‌های دوربین این محصول می‌توان به لرزشگیر اپتیکال آن اشاره کرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود طی چند هفته‌ی آینده، گوشی‌هوشمند جدیدی از سری هواوی میت معرفی شود، اما پیش از معرفی رسمی، می‌توانیم جزئیاتی که در مورد این محصول منتشر شده‌ را مرور کنیم. هواوی میت ۹ یکی از مورد انتظار‌ترین گوشی‌های هوشمند است و از قبل می‌دانیم که این دستگاه قرار است به دوربین دوگانه پشتی مجهز شود، اما تا به این لحظه جزئیاتی بیشتری در مورد این ویژگی مشخص نشده بود.

بر طبق تحلیل‌های صورت گرفته صحبت‌هایی در مورد اینکه دوربین دوگانه‌ی میت ۹ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، شده است. Lihuai Bin Robin می‌گوید که دوربین دوگانه‌ی گوشی‌هوشمند یاد شده شبیه به دوربین‌های دوگانه‌ی اپل خواهد بود و علاوه بر این از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. در کنار این ویژگی‌ها، امکان بزرگنمایی آنالوگ نیز در این دوربین فراهم است. Lihuai اعلام کرده که تنها تفاوت گوشی هواوی میت ۹ این است که یکی از لنز‌های دوربین دوگانه‌ی این محصول تصاویر رنگی ثبت می‌کند و این در حالی است که لنز دیگر تصاویر تک رنگ را به ثبت می‌رساند.

mate 9

بر اساس اعلام تحلیل‌گری به نام Sun Changxu نیز برای حل مشکل تداخل مغناطیسی لرزشگیر دوگانه، قابلیت فوکوس خودکار نیز در دوربین گوشی‌هوشمند مورد بحث تعبیه شده است.

تحلیل‌گر معروف Pan Jiutang نیز می‌گوید که انتظار می‌رود میت ۹ یا میت اس ۲، دوربین دوگانه داشته باشد. وی بر این باور است که دوربین‌های این دستگاه توسط کمپانی Leica تولید شده‌اند. البته در تصویر درباره‌ی آیفون ۷ نیز صحبت شده است.

بنابراین به طور خلاصه می‌توان گفت که گوشی‌هوشمند هواوی میت ۹ از دوربین دوگانه بهره خواهد برد که این دوربین‌ها قابلیت لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار و نیز قابلیت بزرگنمایی آنالوگ داشته و ساخت شرکت لایکا هستند.

دیگر جزئیاتی که در مورد گوشی‌هوشمند مورد اشاره بیان شده، استفاده از یک چیپ پردازشی کایرین ۹۶۰ است. این پردازنده قادر است از شبکه‌های CDMA و نیز LTE Cat. 12 پشتیبانی به عمل آورد. علاوه بر این قابلیت شارژ سریع نیز از جمله دیگر ویژگی‌های میت ۹ خواهد بود و گفته شده که این محصول از رابط کاربری EMUI 5 بهره می‌برد. رابط کاربری یاد شده بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا توسعه داده شده است.

البته باید خاطر نشان کنیم که این جزئیات هنوز رسما توسط هواوی تایید نشده‌اند و بنابراین صحت یا عدم صحت آن‌ها هنوز دقیقا مشخص نیست.

لطفا نظرات ارزشمند خود را در مورد این مطلب در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات