تماشا کنید: رکوردشکنی ردبول با پرش 115 متری

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ردبول همچنان به رکوردشکنی‌های مختلف در عرصه‌ی ورزش ادامه می‌دهد. ردبول در ادامه‌‌ی این روند به سراغ شکستن رکورد بیشترین پرش با خودرو رفته است که این امر نیز توسط برایس منزیس راننده‌ی مطرح تیم رالی ردبول انجام شده است. برای تماشای ویدیوی این رکورد‌شکنی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

راننده‌ی تیم ردبول (Red Bull) برایس منزیس بالاخره موفق شد رکورد پرش ۱۰۱.۲ متری پیکاپ Pro2 را در حدود ۱۴.۴۴ متر جابه‌جا کند و با خودرو خود، ۱۱۵.۶۴ متر بر فراز شهر متروکه‌ای ساختگی به‌سبک وسترن قدیم، پرواز کرد. این پرواز بی‌نظیر را می‌توانید در ویدیوی زیر مشاهده نمایید.

دانلود

در ادامه می‌توانید از دید راننده شاهد این پرواز حیرت انگیز و رکوردشکنی باشید.

دانلود

متأسفانه ماجرا به زیبایی که مشاهده کردید ختم نمی‌شود و منزیس به‌ جای لذت بردن از رکوردی که ثبت کرده، مجدداً برای ثبت رکورد بهتر تلاش کرد. اما خودرو او مورد اصابت با موانع قرار گرفت و در حالی‌ که نمایش به‌ صورت زنده در کانال ردبول پخش می‌شد، شانه‌اش شکست و خودرو نیز نابود شد. ویدیوی این برخورد به بیرون درز نکرده است اما صدای وحشتناک آن گویای وخامت ماجرا است.خوشبختانه منزیس همان روز از بیمارستان مرخص شد و از این‌ که رکوردی دست‌نیافتنی را برای پرش با خودروی خود به ثبت رسانده، هیجان‌زده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات