میزو گوشی M3 Max را به شکل رسمی معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Meizu M3 Max نام آخرین فبلت شرکت چینی میزو است که با صفحه‌نمایش ۶ اینچی به تازگی معرفی شده است. این فبلت با طراحی آشنای میزو در چهار رنگ طلایی، رزگلد، نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی از دیگر مشخصات این فبلت است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فبلت‌های متعددی در سال جاری در بازار چین معرفی شده‌اند. نوبیا زد ۱۱ و شیائومی می مکس، دو نمونه‌ی موفق از فبلت‌های سال ۲۰۱۶ هستند. میزو نیز به تازگی فبلت جدید خود با نام ام ۳ مکس را معرفی کرده تا نشان دهد در بازار فبلت‌ها نیز مانند گوشی‌های هوشمند فعال است.

Meizu M3 Max از طراحی آشنای میزو بهره می‌برد. این طراحی شامل استفاده از فلز در تمامی بدنه‌ی این گوشی و پرداخت بدنه‌ی آن بوسیله‌ی ماشین‌های CNC است. طراحی خاص این فبلت شباهت زیادی به Meizu M3E دارد. کمپانی چینی این گوشی را در رنگ‌ها طلایی، نقره‌ای، خاکستری و رزگلد عرضه خواهد کرد. فبلت معرفی شده طراحی باریکی دارد و ضخامت آن تنها ۷.۹ میلیمتر است. البته فبلت باریک‌تری نیز در بازار چین عرضه شده که همان Mi Max با ضخامت ۷.۵ میلی‌متر است. میزو ام 3 مکس به تمامی پورت‌ها از جمله یو‌اس‌بی نوع سی و پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز است. این پورت‌ها به همراه اسپیکر گوشی در زیر آن قرار گرفته‌اند. مانند دیگر گوشی‌های میزو، سنسور اثر انگشت این فبلت نیز در داخل دکمه‌ی فیزیکی موسوم به mBack این شرکت قرار گرفته است.

meizu m3 max

پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای ام ۳ مکس، هلیو P10 با معماری هشت هسته‌ای و فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. صفحه‌نمایش این فبلت ۶ اینچی و از نوع IPS LCD است و رزولوشن آن نیز 1080p گزارش شده است. متاسفانه خبری از کیفیت 2K در این فبلت نخواهد بود. از لحاظ حافظه نیز یک رم ۳ گیگابایتی به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این فبلت در نظر گرفته شده است. Meizu M3 Max از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی میزو ام ۳ مکس، مجهز به لنز ۱۳ مگاپیکسلی سونی IMX258 با مشخصات دیافراگم f/2.2 است و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. باتری در نظر گرفته شده برای این فبلت، ۴۱۰۰ میلی‌آمپری است که به فناوری شارژ سریع مجهز شده است. طبق گزارش منتشر شده، این باتری در طول نیم ساعت تا ۴۵ درصد شارژ می‌شود. قابلیت‌های دیگر عرضه شده برای ام ۳ مکس نیز، قابلیت‌های استاندارد وای‌فای، بلوتوث، درگاه مادون قرمز و پرداخت بوسیله‌ی سنسور اثر انگشت در سرویس‌هایی مانند Alipay و WeChat هستند.

meizu m3 max

فبلت جدید میزو با قیمت حدود ۲۲۵ دلار عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد تنها یک نسخه با مشخصات ذکر شده عرضه خواهد شد. پیش‌خرید این گوشی از امروز شروع شده و عرضه‌ی رسمی آن به بازار، از ۱۵ سپتامبر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات