ایران کانکت فردا صبح آغاز می‌شود

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس ایران کانکت با حضور شرکت‌های خارجی فعال در زمینه‌های ارتباطات به خصوص اینترنت و موبایل فردا در تهران آغاز به کار می‌کند. این رویداد از مجموعه‌ رویدادهای Capacity Media است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت رسانه‌ای بریتانیایی Capacity Media زیرمجموعه‌ی شرکت رسانه‌‌ای Euromoney که کنفرانس‌های Capacity را حول محورهای اقتصادی حوزه ارتباطات برگزار می‌کند، فردا و پس فردا کنفرانس Iran Connect 2016 را در تهران برگزار خواهد کرد.

این همایش قرار است با هدف سرمایه‌گذاری شرکت‌های ارتباطی معتبر دنیا در حوزه ارتباطات ایران به‌ویژه اینترنت و موبایل و همچنین همکاری شرکت‌های ایرانی و خارجی در این زمینه برگزار شود.

در این همایش علاوه بر حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیران اپراتورهای اینترنتی و موبایلی از نقاط مختلف دنیا و مدیران اپراتورهای اینترنتی و موبایلی کشور در آن شرکت خواهند داشت.

در این همایش شرکت‌های بین‌المللی چون BICS بلژیک، DBT-Telecom امارات، Orange فرانسه، QualityNet کویت، Sparkle ایتالیا و UCom LLC ارمنستان به عنوان حامی و شرکت‌کننده حضور دارند و مدیران این شرکت‌ها هر کدام در کارگاه یا بخش‌هایی از کنفرانس حضور دارند.

ایران کانکت ۲۰۱۶ فرصت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار یا شریک فنی در حوزه ارتباطات کشور است. شرکت‌های ایرانی در مذاکرت خود در این دو روز می‌توانند سبب ورود فناوری‌های نوین به ایران و بومی سازی آنها شوند.

استفاده درست از فرصت‌های موجود در ایران کانکت می‌تواند نقطه‌ی عطفی در توسعه فناوری‌هایی چون اینترنت و تلفن همراه در کشور شود و کاربران ایرانی را به استفاده بیشتر و بهتر از فناوری‌های روز دنیا نزدیک کند.

احتمال ادامه مذاکرات Orange فرانسه با همراه اول و مخابرات ایران برای همکاری مشترک و خرید سهام همراه اول توسط این شرکت فرانسوی در حاشیه ایران کانکت ۲۰۱۶ وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات