فیات کرایسلر: سامسونگ می‌تواند شریک استراتژیک کلیدی ما باشد

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سرجیو مارکیونه مدیرعامل شرکت فیات کرایسلر که در حال ارزیابی چندین شرکت برای آغاز همکاری‌های گسترده به عنوان شریک تجاری است، عنوان کرد که آن‌ها می‌توانند باسامسونگ همکار شوند. او اظهار کرده که مایل به فروش تولیدات زیر مجموعه‌ی پیشرفته‌ی تولید قطعات خودرو خود با نام Magneti Marelli به شرکت سامسونگ است.
تبلیغات

به تازگی در جریان برگزاری مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ در رُم، سرجیو مارکیونه عنوان کرد: "ما روابط همکاری بسیار خوبی در قالب تأمین‌ کننده و همچنین به‌عنوان شریک استراتژیک بالقوه با سامسونگ داریم."

 وقتی سؤال مطرح شد که آیا سامسونگ اقدامی برای خرید سهام مگنتی مارلی (Magneti Marelli) کرده است، پاسخ مثبتی دریافت نشد. بر اساس گزارشات منابع آگاه، سامسونگ در حال مذاکره برای خرید میزانی از سهام یا حتی تمام این شرکت است.

 خبرگزاری Automotive News گزارش داده است که سامسونگ علاقه‌ی شدیدی به سیستم‌های اطلاعاتی و سرگرمی‌ درون خودرو، سیستم‌های ارتباطی و سیستم‌های روشنایی مخصوص خودرو شرکت Magneti Marelli دارد.

مگنتی مارلی یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فیات کرایسلر است و با شرکت‌های خودروسازی متعددی همکاری دارد. سامسونگ با خرید این شرکت می‌تواند نفوذ خود را در این صنعت افزایش دهد و شاید در آینده‌ی نزدیک قطعات مخصوص خودروهای هوشمند خود را نیز تولید کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات