شیائومی می نوت 2 را با نمایشگر خمیده ۲۴ شهریور معرفی می‌کند

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی خبرهایی در مورد گوشی‌هوشمند شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) منتشر شده و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که این محصول روز ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی می‌شود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

اگر پیگیر اخبار فناوری و بخصوص اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند باشید، احتمالا می‌دانید که در چند هفته‌ی گذشته، اخبار مختلفی در مورد گوشی‌هوشمند پرچمدار جدید شیائومی موسوم به می نوت ۲ توسط منابع مختلف منتشر شده است. اما حالا ظاهرا تاریخ معرفی رسمی این محصول نیز مشخص شده است. بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که در این مورد و توسط وب‌سایت Weibo اعلام شده، گوشی‌هوشمند شیائومی می نوت ۲ در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی خواهد شد. همچنین از آنجا که قبلا هم شنیده بودیم که زمان معرفی این دستگاه حدودا یک هفته‌ی دیگر است، بنابراین احتمال اینکه روز ۲۴ شهریور شیائومی آن را رسما معرفی کند زیاد است. البته شیائومی هنوز زمان اعلام شده برای معرفی محصول مورد بحث را تایید نکرده است.

علاوه بر این، شایعه‌ی دیگری وجود دارد که بر اساس آن زمان معرفی دستگاه مورد اشاره، ۲۴ سپتامبر اعلام شده است. در هرحال، از آنجا که محصولات این شرکت چینی اغلب در روز شنبه معرفی نشده‌اند، و ۲۴ سپتامبر نیز روز شنبه خواهد بود، بنابراین می‌توان گفت احتمال معرفی می نوت ۲ در این زمان بسیار کم است.

mi note 2

اما چه انتظاراتی از این گوشی‌هوشمند پرچمدار داریم؟ بر اساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده، تصویر این محصول و شکل و ظاهر آن تا حد زیادی مشخص شده است. گفته شده که Mi Note 2 احتمالا در دو مدل تولید می‌شود که یکی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود و از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و مدل دیگر نیز از پردازنده‌ی قدرتمندتر اسنپ‌دراگون ۸۲۱ بهره می‌برد و ۶ گیگابایت رم دارد.

در مورد صفحه‌نمایش نیز این محصول ظاهرا از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت 2K بهره خواهد برد. در بخش پشتی این گوشی‌هوشمند پرچمدار یک دوربین دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است. درست مثل گوشی‌هوشمند می ۵، و نیز ردمی پرو، انتظار می‌رود که سنسور اثرانگشت در می‌ نوت ۲ نیز در بخش جلویی دستگاه قرار داده شود.

اما طبق شنیده‌هایی که بر اساس یک تحلیل بیان شده‌اند، این محصول یک گوشی ارزان‌قیمت نخواهد بود ولی از آنجا که صحبت ما در مورد شرکت شیائومی است می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی‌هوشمند مورد بحث با قیمتی در حدود ۴۵۰ دلار عرضه شود که این قیمت با توجه به مشخصات فنی این محصول، بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

نظر شما در مورد این پرچمدار چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات