تام تام دستبند هوشمند سلامتی با قابلیت محاسبه چربی بدن را در ایفا 2016 رونمایی کرد

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تام تام در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۶ دستبند هوشمند سلامتی جدیدی را با عنوان تاچ رونمایی کرد که در زمره‌ی یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار قرار می‌گیرد. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به یکی از بهترین دستبندهای هوشمند سلامتی بازار داشته باشیم.
تبلیغات

تاچ نام دستبند هوشمند سلامتی جدیدی است که توسط کمپانی تام تام در جریان ایفا ۲۰۱۶ رونمایی شد. این دستبند از وجود یک بند باریک به همراه نمایشگر لمسی بهره می‌برد. تاچ قادر است تا با یکبار شارژ انرژی مورد نیاز برای پنج روز کار را به همراه داشته باشد. از جمله‌ی ویژگی‌های این بند باید محاسبه‌ی قدم‌ها، مسافت طی شده، کالری‌های سوزانده شده، میزان خواب و ضربان قلب اشاره کرد. دستبند تاچ از وجود گواهی IPX7 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردو غبار بهره می‌برد. این دستبند قادر است تا اعلانیه‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS را در صورت اتصال نمایش دهد.

تا اینجا تاچ شبیه به تمام دستبندهای هوشمند سلامتی است که در بازار شاهد حضور آن هستیم، اما تفاوت تاچ در قابلیت این دستبند برای محاسبه‌ی چربی بدن و توده‌ی ماهیچه‌ای است. تاچ قادر است با استفاده از مقاومت بیوالکتریکی که در محصولات دیگری نظیر Fitbit Aria و Withings Body Cardio وجود دارد، چربی و توده‌ی ماهیچه‌ای را محاسبه کند.

البته استفاده از این قابلیت‌ها چندان روان نیست، بطوری که برای محاسبه‌ی میزان چربی و توده‌ی ماهیچه‌ای باید از سنسور کوچکی که در پایین نمایشگر قرار دارد، استفاده کرد. سنسور دوم زیر دستبند قرار داشته و به سمت مچ دست فشار داده می‌شود تا محاسبات انجام شده و پس از چند ثانیه اطلاعات مربوط به نمایش گذاشته می‌شود.

البته باید به این نکته اشاره کرد که دستبندهای هوشمند معدودی نیز در بازار وجود دارند که امکان محاسبه‌ی توده‌ی ماهیچه‌ای و چربی بدن را در اختیار کاربران می‌گذارند. تام تام دستبند تاچ را در رنگ‌های آبی، قرمز و بنفش با قیمت ۱۳۰ دلار در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات