ب ام و "30 سال M3" در فستیوال اتومبیلرانی آفریقای جنوبی 2016 معرفی شد

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل خاص و منحصر به‌فرد ب‌ام‌و M3  به نام ۳۰ سال M3 در محل فستیوال اتومبیلرانی ۲۰۱۶ آفریقای جنوبی رونمایی شد. با این مدل آن‌ هم در تعداد محدود، ب‌ام‌و تولد ۳۰ سالگی M3 خوش‌نام و محبوب را جشن گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به احترام اولین نسل ب‌ام‌و M3 ، خودروی۳۰ سال M3 نیز به رنگ خاص و منحصر به فرد آبی متالبک ماکائو درآمد؛ این رنگ یکی از آپشن‌های خاص اولین نسل ب‌ام‌و M3 بود.

30 سال M3

ب‌ام‌و ۳۰ سال M3 بر اساس بسته‌ی ماشین‌های مسابقه تولید شد که شامل افزایش قدرت خروجی موتور از ۱۹ اسب بخار به ۴۵۰ اسب بخار است. همچنین این بسته‌ی مسابقه‌ای شامل سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر سری M است که به طور مشخصی در مجموع کارایی این سیستم را افزایش می‌دهد. دیگر خصوصیات بهینه‌سازی شده‌ی این سری شامل فنرهای جدید، کمک‌فنرها و تثبیت کننده‌ها، اصلاح شاخصه‌های منحنی سه حالت آسایش، حالت‌های اسپرت و اسپرت پلاس به خوبی بهینه شده و مطابق با دیفرانسیل فعال استاندارد M روی اکسل عقب و ویژگی کنترل پایداری پویا (DSC)، است. به‌علاوه بسته‌ی مسابقه‌ای این نسخه از سری M شامل رینگ ۲۰ اینچی ساخته شده از آلیاژ سبک با طرح ستاره‌ای 666 M است.

30 سال M3

ب‌ام‌و ۳۰ سال M3 با جعبه دنده‌ی ۷ سرعته دو کلاچه سرعت را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در مدت زمان ۴ ثانیه می‌رساند، که ۰.۱ ثانیه از تولیدات دیگر این سری سریع‌تر است. حتی با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته‌ی استاندارد نیز، این خودرو ۰.۱ ثانیه سریع‌تر از سایر تولیدات این سری به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

30 سال M3

از نظر طراحی خارجی، این بسته‌ی مسابقه‌ای شامل خط ابروی بسیار براق و خاص ب‌ام‌و با ویژگی‌های پیشرفته است، شامل لوله اگزوزی از جنس کروم سیاه زیبا و خوش ساخت برای سیستم اگزوز اسپرت سری M، این مشخصات و صدای قوی از عوامل افزایش انگیزه و لذت تجربه‌ی رانندگی است. این نسخه از سری M همچنین داری یک طرح به‌ خصوص از پره‌ها، روی گل‌گیرهای جلو است که لوگوی ۳۰ سال M3 روی آن نوشته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات