هایر اجاق‌ های رو میزی و فر تولید می‌‌کند

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اگرچه هایر اجاق‌های رو میزی و فر تولید نمی‌کند اما این کمپانی چینی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی لوازم خانگی در جهان شناخته می‌شود. هایر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ از قصد خود برای تولید اجاق‌های رومیزی خبر داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هایر بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی لوازم خانگی در جهان است. با این حال محصولاتی مثل اجاق‌های رومیزی هنوز جزو سبد تولیدی این شرکت قرار ندارد. مسئولان هایر در نمایشگاه IFA 2016 از ورود این شرکت به تولید اجاق‌های رومیزی و فر خبر دادند.

این کمپانی چینی قصد دارد در ابتدای سال ۲۰۱۷ محصولات جدید خود را راهی بازار بریتانیا کند. در مورد قیمت و زمان ورود آن‌ها به بازار دیگر کشور‌های خبری منتشر نشده است.

در ماه ژوئن هایر قرارداد خرید بخش کسب‌و‌کاری تولید لوازم خانگی جنرال الکتریک در آمریکا را رسانه‌ای کرد؛ این خرید با قیمت ۵.۶ میلیارد دلار انجام گرفت. در حاضر هایر تنها ۱.۱ درصد از بازار لوازم‌ خانگی ایالات متحده را در اختیار دارد و این خرید می‌تواند حرکتی مثبت برای افزایش سهم بازار به حساب بیاید.

انتظار می‌رود محصولات جدید هایر از ویژگی‌های زیر برخوردار باشند:

  • صفحه‌ی لمسی LED
  • حالت آشپزی خودکار: در این حالت فرد با انتخاب نوع غذا قادر به برنامه‌ریزی ساعت روشن شدن، مدت پخت، درجه و بقیه‌ی موارد خواهد بود
  • طراحی‌ بهتر درب فر که گوشه‌هایی تیز و برنده نداشته باشد
  • استفاده از استنلس استیل
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات