هدفون های بی سیم Libratone با نام Q Adapt صدای محیط اطراف را کاملا حذف می کنند

جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
کمپانی Libratone نیز همانند سایر رقبا محصولات جدید خود را در نمایشگاه IFA 2016 در برلین ارائه کرد. یکی از این محصولات هدفون روگوشی بی‌سیم Q Adapt با قابلیت حذف صدای بیرون است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با تصمیم اپل مبنی بر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا از محصولاتش، هدفون‌های بی‌سیم فرصتی برای خودنمایی یافته‌اند. لیبراتون نیز یکی از کمپانی‌هایی است که دل به دریا زده و قصد دارد با ارائه ی هدفون‌های جدید سری Q Adapt، خود را با این تغییر هماهنگ کند. این هدفون‌ها دارای برنامه‌ای برای حذف صداهای محیط اطراف هستند و می‌توان آن‌ها را با زدن ضربه‌ای بر روی گوش خود کنترل کرد. هدفون‌های سری Q Adapt لیبراتون متشکل از دو دسته هستند. نوع بی‌سیم و روگوشی با قیمت ۲۱۹ یورو و نوع داخل گوش با سیم و دارای درگاه لایتنینگ مخصوص محصولات اپل با قیمت ۱۵۰ یورو عرضه خواهد شد. قیمت این محصولات در آمریکا هنوز مشخص نیست، اما با تبدیل یورو به دلار به ترتیب به ارقام ۲۹۰ و ۲۱۰ دلار می‌رسیم.

Q Adapt روگوشی

هدفون روگوشی لیبراتون

هدفون بی‌سیم رو گوشی Q Adapt دارای دو درایور ۴۰ میلی‌متری است و از طریق بلوتوث ۴.۱ به گوشی هوشمند، کامپیوتر یا هر وسیله‌ی دیگر متصل می‌شود. بنابراین می‌توانید بدون ترس از پیچیده شدن و دست و پا گیر بودن سیم، با این هدفون قدم بزنید. لیبراتون یک میکروفون نیز برای برقراری تماس در این هدفون قرار داده است تا حتی زمانی که گوشی هوشمندتان در گوشه‌ی دیگری از اتاق قرار دارد بتوانید به تماس‌هایتان جواب دهید. می‌توان بدون استفاده از گوشی نیز این هدفون را کنترل کرد، چرا که پشت گوشی‌های هدفون حساس به لمس است. بنابراین تنها کافی است با انگشت به یکی از گوشی‌های هدفون ضربه زده و سپس با کشیدن انگشت بر روی آن، عملیاتی همچون تنظیم صدا، توقف موسیقی و پاسخ دادن به تماس را انجام داد. همچنین با تکان دادن دست خود در نزدیکی گوش می‌توان صدای موسیقی را قطع کرد.

هدفون‌ها قرار نیست شما را از دنیا جدا کنند. هدفون‌های Q Adapt می‌توانند با هدفونی دیگر نیز جفت شوند. بنابراین شما و دوستتان می‌توانید همزمان به یک موسیقی گوش دهید. این هدفون‌ها برای تماشای فیلم در هواپیما، به اشتراک گذاشتن لیست پخشی از تمرین‌ها و حتی زمانی که نمی‌خواهید با کسی صحبت کنید فوق‌العاده هستند. بدیهی است که استفاده از تمامی این امکانات بهایی دارد و آن هم این است که به یاد داشته باشید هدفون خود را شارژ کنید.

طول عمر باتری این هدفون ۲۰ ساعت است که می‌تواند شما را یک یا حتی دو روز کامل یا در یک سفر طولانی همراهی کند. در صورتی که باتری این هدفون تمام شود، می‌توانید از یک کابل برای متصل شدن به جک ۳.۵ میلیمتری دستگاه و گوش دادن به ادامه‌ی موسیقی استفاده کنید. این هدفون نیز همچون بسیاری از هدفون‌های دیگر از طریق یک پورت میکرو USB شارژ می‌شود. هدفون روگوشی لیبراتون در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی کمرنگ عرضه خواهد شد. این هدفون به راحتی در یک کیف جا می‌شود، چرا که گوشی‌های این هدفون به گونه‌ای تا می‌شوند که موجب می‌شود هدفون کاملا تخت شود.

Q Adapt توگوشی

هدفون لیبراتون

هدفون‌های توگوشی Q Adapt نیز از کنترل‌های لمسی بهره می‌برند. این هدفون‌ها به دلیل بهره‌گیری از کابل لایتنینگ تنها مختص محصولات اپل هستند. مزیت استفاده از کابل لایتنینگ به جای کابل ۳.۵ میلی‌متری این است که توانایی حمل انرژی را دارد و به همین دلیل نیازی به استفاده از باتری جداگانه در این هدفون‌ها نیست. می‌توان با استفاده از میکروفون تعبیه شده بر روی این هدفون‌ها به گفتگو با سیری، سیتم کنترل صوتی اپل پرداخت. این هدفون‌ در رنگ‌های سفید، سیاه، صورتی و صورتی کم‌رنگ عرضه می‌شود.

اپلیکیشن City Max

هر دو سری هدفون‌های مذکور با یک اپلیکیشن جدید و مخصوص حذف نویز به نام CityMix همراه شده‌اند. ابتدا این برنامه را برای دستگاه ios یا اندرویدی خود دانلود و بر روی آن نصب کنید. پس از این اقدام قادر خواهید بود که انتخاب کنید هدفون‌هایتان چه مقدار از صدای محیط بیرون را مسدود کنند. ۴ سطح حذف نویز در این برنامه وجود دارد که هرکدام با تصویری از یک شهر که با درجات و شدت‌های مختلفی در حال محو شدن است معرفی شده‌اند. بنابراین برای مثال اگر قصد دارید که در حین هر کدام از کارهای دویدن آرام، دوچرخه‌سواری یا سفر در مترو به موزیک گوش دهید، می‌توانید بدون نیاز به کم کردن صدای موزیک از صداها و وقایع اطرافتان نیز آگاه باشید.

هدفون‌های سری Q Adapt لیبراتون اواخر تا اواسط اکتبر (اواخر مهر تا اوایل آبان ماه) آماده‌ی فروش خواهند شد. این محصولات در ایالات متحده، بریتانیا، چین، اروپا و کشورهای اسکاندیناوی عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد این هدفون‌ها چیست؟ آیا با توجه به امکاناتشان آن‌ها را دارای ارزش خرید می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات