پیش نمایش گرندپری ایتالیا 2016 فرمول یک

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مسابقات فرمول یک امروز راس ساعت ۱۶:۳۰ در پیست مونزا ایتالیا، چهاردهمین مرحله‌ی خود را سپری خواهد کرد. برای اطلاع از عملکرد رانندگان در دور‌های تمرینی و زمان‌گیری و جایگاه هر یک در خط استارت مسابقه‌ی امروز، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات
گرندپری ایتالیا فرمول یک

فصل ۲۰۱۶ مسابقات فرمول یک نیز به انتهای خود نزدیک می‌شود. مرحله‌ی چهاردم این مسابقات، امروز در ایتالیا و پیست مونزا، خانه‌ی فراری، برگزار می‌شود. به همین دلیل رویداد امروز از اهمیت ویژه‌ای برای این تیم مطرح فرمول یک برخوردار است.

گرندپری ایتالیا فرمول یک

در دور‌های تمرینی باز هم رانندگان مرسدس بنز بودند که بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند. اما این بار لوئیس همیلتون با نزدیک به ۰.۵ ثانیه اختلاف با رزبرگ، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و برتری خود را به رخ سایر راننده‌‌ها کشاند. نیکو رزبرگ نیز با ثبت زمان ۱.۲۱:۶۱۳ جایگاه دوم را از آن خود کرد. عملکرد خودروهای مرسدس بنز در دور‌های زمان‌گیری به حدی خوب بود که سباستین فتل شرایط آن‌ها را اینگونه توصیف کرد:

مرسدس بنز در دنیای دیگری رقابت می‌‌کند.

اما فراری پیش از آغاز دور‌های تمرینی و زمان‌گیری گرندپری ایتالیا، آخرین ارتقای مجاز فصل ۲۰۱۶ را روی پیشرانه‌ی خودروهای خود انجام داد. این تیم از تمامی ۳۲ ارتقای مجاز در هر فصل، استفاده کرده است و تا انتهای رقابت‌های فصل جاری شاهد تغییر عملکردی در خودروهای این تیم نخواهیم بود.

گرندپری ایتالیا فرمول یک

بروزرسانی پیشرانه‌ی خودروهای فراری ظاهرا کاملا عملکرد مثبتی داشته زیرا راننده‌های این تیم به راحتی موفق به کسب جایگاه‌‌های سوم و چهارم شدند و همتایان خود در ردبول را از پیش‌رو برداشتند. سباستین فتل و کیمی رایکونن با ثبت زمان‌های ۱.۲۱:۹۷۲ و ۱.۲۲:۰۶۵ امروز مسابقه را پس از خودروهای مرسدس بنز آغاز می‌کنند.

گرندپری ایتالیا فرمول یک

دنیل ریکیاردو و مکس وشتاپن از ردبول نیز در جایگاه ۶ و ۷ قرار گرفتند و پس از آن‌ها راننده‌های تیم فورس ایندیا، بهترین عملکرد را از خود نشان دادند. در ادامه می‌توانید عملکرد کامل راننده‌ها را در دور‌های زمان‌گیری مشاهده کنید.

گرندپری ایتالیا فرمول یک

گرندپری ایتالیا راس ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود، این رویداد از شبکه‌ی ورزش پخش خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات