تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به لپ تاپ یوگا 910 لنوو

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت لنوو طی رویدادی در نمایشگاه IFA 2016 برلین از تعدادی محصول رونمایی کرد که یکی از آن‌ها لپ‌تاپ Yoga 910 بود. نماینده‌های زومیت شانس این را داشته‌اند تا نگاه نزدیکی به محصول جدید لنوو داشته باشند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همان طور که می‌دانید شرکت لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول رونمایی کرد که یکی از آنها لپ‌تاپ تبدیل‌شونده‌ی Yoga 910 بود. یوگا 910 از نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد، این بزرگترین تغییری محسوب می‌شود که لنوو به این لپ‌تاپ اضافه کرده است. البته یوگا ۹۱۰ نخستین لپ‌تاپی نیست که از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد، چرا که دل نیز سال گذشته لپ‌تاپ XPS 13 را با ویژگی مشابهی روانه‌ی بازار کرده بود.

دانلود 360P |   دانلود 720P    |     دانلود از شاتل

متاسفانه لنوو حاشیه‌‌ی پایین نمایشگر یوگا 910 را کاهش نداده‌ است، البته بخش پایین نمایشگر لپ‌تاپ‌های سری یوگا لنوو معمولا حاشیه‌ی زیادی دارند، اما نبود تقارن در حاشیه‌های یوگا 910، باعث می‌شود که طراحی آن کمی عجیب به نظر برسد و در حالت کلی از زیبایی محصول کاسته شود. لنوو مدعی است که یوگا 910 با ضخامت ۱۴.۳ میلی‌متر باریک لپ‌تاپ تبدیل‌شونده‌ی مجهز به تراشه‌ی Core i7‌ است.

Lenovo Yoga 910 / یوگا 910

صرف نظر از صفحه نمایش یوگا 910، طراحی آن در باقی بخش‌ها بسیار شبیه به یوگا 900 است. لنوو حسگر اثر انگشت جدیدی را به لپ‌تاپ جدید خود اضافه کرده است که عملکرد بسیار سریعی داشته و از قابلیت ویندوز هلو نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید از آن برای ورود به ویندوز ۱۰، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها استفاده کنید. یوگا 910 از وجود پورت‌های USB نوع C بهره می‌برد و لنوو آن را به پردازنده‌های سری Core i نسل هفتم اینتل (کبی‌لیک) مجهز کرده است. عملکرد یوگا 910 بسیار خوب و سریع است و به نظر می‌رسد که ترک‌پد و کیبورد آن نیز نسبت به مدل یوگا 900 تغییری نکرده است.

Lenovo Yoga 910 / یوگا 910

باریک شدن حاشیه‌های نمایشگر به مفهوم آن است که دوربین دستگاه به زیر نمایشگر انتقال یافته است، براساس تجربه‌ای که از استفاده‌ی دوربین یوگا 910 داشتیم، می‌توانیم بگوییم که زاویه‌ی آن کمی عجیب و نامناسب است، البته عملکرد آن به بدی دوربین XPS 13 نیست، با این حال چنانچه از دوربین دستگاه خود برای برقراری تماس‌های ویدئویی استفاده کنید، کماکان تصویر چهره‌ی شما از زاویه‌ی پایین نمایش داده خواهد شد. دوربین یوگا 910 با ویندوز هلو سازگار نیست، بنابراین امکان ورود به ویندوز از طریق تشخیص چهره امکان‌پذیر نخواهد بود. لنوو قصد دارد تا این لپ‌تاپ را از ماه اکتبر و با قیمت پایه‌ی ۱۲۹۹ دلار روانه‌ی بازار کند.

Lenovo Yoga 910 / یوگا 910
Lenovo Yoga 910 / یوگا 910
Lenovo Yoga 910 / یوگا 910
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات