بی ام و نسخه جدیدی از i8 و i3 را با همکاری گاراژ ایتالیا معرفی کرد

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
مطالعه 4 دقیقه
بی‌ام‌و با همکاری شرکت مطرح گاراژ ایتالیا، در خلال نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ خودروهای i8 و i3 گاراژ ایتالیا کراس‌فید را معرفی کرد.
تبلیغات

گاراژ ایتالیا (Garage Italia) یکی از شرکت‌های مطرح حوزه‌ی مد است که در بخشی از فعالیت خود به سفارشی‌سازی رنگ بدنه و کابین وسایل نقلیه می‌پردازد. گاراژ ایتالیا اکنون با همکاری با بی‌ام‌و، خودروهای الکتریکی این شرکت را تحت تغییراتی در بخش رنگ‌آمیزی قرار داده و آن‌ها در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ و در غرفه‌ی بی‌ام‌و، به نمایش گذاشته است.

بی ام و BMW  i8 i3

خودروهای به نمایش درآمده همانطور که انتظار می‌رفت از تم رنگ‌آمیزی خاصی در بدنه‌ بهره می‌برند که پیش‌تر در اواخر قرن ۱۹ و ابتدای قرن ۲۰ به کار گرفته می‌شدند. 

آدرین ون هایدونک مدیر استودیو طراحی بی‌ام‌و در خصوص همکاری با گاراژ ایتالیا گفت:

لاپو الکان مدیر شرکت گاراژ ایتالیا یکی از پیشروان برقراری ارتباط بین مد و صنعت خودروسازی است. به عنوان یک طراح، من کارهای وی را بسیار جذاب و زیبا می‌دانم.با سری i، ما به کمک تکنولوژی‌ها و مواد پیشرفته‌ی جدید موفق به حذف محدودیت‌های خودروهای پیشین شدیم. حال با تغییرات صورت گرفته در نسخه‌های کراس‌فید (CrossFade) گاراژ ایتالیا، می‌توانیم این پیشرفت شگرف را در بخش رنگ‌آمیزی نیز به مشتریان نشان دهیم.
بی ام و BMW  i8 i3

این اولین همکاری گاراژ ایتالیا و بی‌ام‌و نیست و پیش‌تر این دو شرکت در ماه ژوئن سال جاری نسخه‌ی خاص دیگری از i8 را نیز عرضه کرده بودند. با این حال در رنگ‌آمیزی خودروهای به نمایش درآمده در پاریس، از تکنیک‌های خاصی استفاده شده است. در این تکنیک که به پوینتیلیسم یا نقطه‌چینی شهرت دارد، با استفاده از خطوط یا نقاط کوچک منفصل رنگی، اقدام به رنگ‌آمیزی یک جسم می‌کنند. 

بی ام و BMW  i8 i3
بی ام و i8 bmw
بی ام و i8 bmw
بی ام و i8 bmw
بی ام و i8 bmw

رنگ بدنه‌ی بی‌ام‌و i8 و i3 گاراژ ایتالیا کراس‌فید بین آبی متالیک پروتونیک و نقره‌ای تیره پروتونیک تغییر می‌کند. با عبور از انتهای خودرو که به رنگ آبی تزئین شده و نزدیک شدن به بخش جلویی خودروها، شاهد کاربرد رنگ‌آمیزی نقطه‌چینی و تبدیل به رنک نقره‌ای تیره هستیم. در دروین کابین نیز گاراژ ایتالیا با استفاده از همین تکنیک نمای فوق‌العاده‌ای از تغییر رنگ آبی به تیره را پدید آورده است. استفاده از این نوع از رنگ‌آمیزی در ترکیب با کاربرد چرم آلکانتارا، کابین i8 و i3 گاراژ ایتالیا را در نوع خود منحصر به فرد کرده است.

بی ام و BMW  i8 i3
بی ام و bmw i3
بی ام و bmw i3
بی ام و bmw i3
بی ام و bmw i3

تغییر رنگ در i3 به صورت عمودی انجام گرفته است در حالی که این موضوع در i8 به صورت افقی رخ می‌دهد. 

نظر شما در رابطه با این نسخه‌های خاصی بی‌ام‌و i8 و i3 گاراژ ایتالیا کراس‌فید چیست؟

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات