شیائومی Mi Note 2 در ماه نوامبر عرضه ‌خواهد شد

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات شیائومی Mi Note 2 با صفحه‌ی خمیده و وضوح 2K در ماه نوامبر عرضه ‌خواهد شد.
تبلیغات

محصولات شیائومی اندک زمانی است که به شکل گسترده وارد بازار جهانی شده است. این برند چینی با داشتن کیفیت مناسب و قیمت پایین توانسته طرفداران بسیاری از سرتاسر جهان را به سوی خود جلب کند. Xiaomi را بیشتر با گوشی و تبلت‌های آن شناخته‌ایم اگرچه این شرکت در عرصه‌ی تولید لوازم برقی و خانگی نیز فعال است.

یکی از جدیدترین تولیدات این کمپانی در حوزه‌ی موبایل که بسیاری مشتاق عرضه‌ی آن هستند، Mi Note 2 است.

پس از معرفی Mi 5S و Mi 5S Plus شایعات تازه‌ای در خصوص پرچمدار شیائومی عنوان شده است این اخبار ابتدا توسط تحلیلگر معروف Pan Juitang مطرح شد و اکنون با پستی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo به نظر می‌رسد ماه نوامبر امسال زمان عرضه‌ی ای گوشی قدرتمند خواهد بود.

بر اساس این پست، شیائومی نوت 2 دارای صفحه‌ نمایش ۵.۷ اینچی خمیده با وضوح 2K خواهد بود. بر خلاف آنچه که تصور می‌شد گوشی Mi 5S دارای صفحه‌ی خمیده‌ی دو طرفه نبود اما به نظر می‌رسد در می نوت ۲ از این مدل صفحه‌ی نمایش استفاده شود.

این موبایل احتمالًا در ۲ مدل به بازار عرضه‌ خواهد شد، مدل Pro با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و مدل دیگر با ۴ گیگ رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰. هر دو ورژن دارای باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه‌ نمایش خمیده ۵.۷ اینچی با وضوح 2K خواهد بود. این گوشی از تکنولوژی Force Touch (همانند آنچه در آیفون‌های جدید با نام 3D Touch می‌شناسیم) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از قیمت تقریبی می نوت ۲ اطلاع دقیقی در دسترس نیست اما می‌توان امیدوار بود که شیائومی طبق روال همیشگی این محصول جدید را با قیمتی رقابتی و عامه پسند روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات