خودروی خودران تویوتا نیاز به 14.2 میلیارد کیلومتر تست دارد

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اظهار نظرها و مصاحبه خودروساز‌ها پیرامون نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ حاوی خبر‌های داغی از دنیای خودروسازی است.
تبلیغات

هنوز چیز‌های زیادی برای کشف کردن و فهمیدن پیرامون خودرو‌های بدون سرنشین یا در واقع خودران وجود دارد. تویوتا اعلام کرده است که به صورت بی سر و صدا بر روی این مسئله کار می کند. با زومیت همراه شوید.

مسائل مورد بررسی تویاتا شامل امنیت سرنشینان، چگونگی کنترل خودرو در هنگام رها کردن دست یا دوباره دست‌گیری فرمان توسط راننده است. برای نائل آمدن بر این موضوع باید دسته‌ای از آزمایشات انجام شود تا خودرو خودران آماده تحویل به مشتری باشد. این مقدار تست معادل ۱۴.۲ میلیارد کیلومتر یا ۸.۸ میلیارد مایل است. این تست‌ها ضریب ایمنی خودرو‌های خودران محسوب می‌شود.

در نمایشگاه خودرو پاریس رئیس و مدیر عامل تویوتا آکیو تویودا (Akio Toyoda) در مصاحبه‌ای، خبر‌های پیرامون آینده پیش روی شرکت تویوتا را اعلام کرد.به همراه هدف ایمنی خودرو‌های خودران او اعلام کرد که مایکروسافت (که اعلام همکاری با رنو و نیسان را کرده است) به تیم WRC مسابقه‌ای Gazoo قدرت بخشیده است. در واقع مایکروسافت به توسعه سیستم‌های کامپیوتری برای به اشتراک‌گذاری داده‌ها کمک کرده است.تویودا تاکید کرد که این خودکار‌سازی (خودرو خودران) کمک بزرگی به افراد معلول، سال‌مند و هرکسی که به طور عادی نمی‌تواند رانندگی عادی داشته باشد، است.

نکه‌ی جذاب دیگر تصویر خودکار‌سازی خودرو تویوتا شامل رانندگی خودرو خودکار مانند حالت شبیه‌ راننده است. او همچنین دوباره تاکید کرد که تویوتا به تولید خودرو‌ها برای سرگرمی مردم متعهد است. او ادامه داد که اگر خودرویی خوب نباشد، چاره چیست؟ این تمی است که باید توسط ظرفیت خودرو‌های خودران شرکت تویوتا تامین شود که آن هم نیاز به ۸.۸ میلیارد مایل تست دارد تا اطمینان حاصل شود همه چیز در آن ایمن است.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات