نمایش رنگ شماری از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس‌ ها به زردی متمایل است

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شماری از کاربران آیفون‌های جدید از نمایش طیف رنگ گرم و متمایل بودن نمایشگر این گوشی به زردی گزارش‌هایی را منتشر کرده‌اند.
تبلیغات

براساس گزارش شماری از خریداران آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل، نمایشگر این گوشی‌های هوشمند متمایل به رنگ زرد بوده و طیف رنگ گرم‌تری را نمایش می‌دهند. این موضوع پیش از این نیز در مورد شماری از آیفون‌های قدیمی آیفون به هنگام عرضه رویت شده بود که از جمله‌ی آن می‌توان به آیفون ۴ اشاره کرد. البته در مورد آیفون ۴ این مشکل پس از گذشت چند روز خود به خود حل می‌شد. به نظر می‌رسد این مشکل به دلیل عدم خشک شدن کامل مایع چسبنده‌ای است که برای اتصال ماژول‌های نمایشگر استفاده می‌شود. گمانه‌ها نشان از این دارند که اپل، آیفون‌های تازه تولید شده را بدون صبر کردن برای خشک شدن راهی بازار کرده است. 

در صورتی که مشکل نمایش رنگ‌های متمایل به زرد در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نیز ریشه در این موضوع داشته باشد، پس چند روز صبر کردن می‌تواند مشکل را حل کرده و نمایشگر آیفون را به حالت طبیعی بازگرداند. در صورتی که تمایل دارید تا این مشکل را حل کنید، می‌توان از طریق تنظیمات نمایش رنگ‌ها نیز این مساله را حل کرده و رنگ‌ها را به حالت طبیعی نمایش داد. برای این کار کافی است تا به منوی تنظیمات رفته و سپس روی General و پس از آن Accessibility کلیک کنید. در قسمت Display Accommodations کلیک کرده و سپس Color Filters را انتخاب کنید. کلید Color Filters را روی ON قرار دهید. با انتخاب Color Tint و کشیدن Hue به سمت زردی کمتر، مشکل حل می‌شود. برای تکمیل فرآیند اصلاح رنگ‌ها، Intensity را نیز در کمترین مقدار خود قرار دهید. 

در تصویر زیر می‌توانید تفاوت در نحوه‌ی نمایش رنگ‌های آیفون ۷ پلاس با آیفون ۶ اس پلاس را مشاهده کنید. 

آیفون ۷ پلاس

تصویر زیر نیز پس از اصلاح رنگ‌ها از روشی که در بالا اشاره کردیم، به مقایسه دو گوشی هوشمند پرداخته است.

آیفون 7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات